به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۵۸۷۵۱

ادعای توخل: شانسی گل زدند و ما برنده نشدیم

ادعای توخل: شانسی گل زدند و ما برنده نشدیم
گروه ورزشی:توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که تیمش روی حرکتی شانسی گل خورده و سه امتیاز را از دست داده است.به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم بوندسلیگا روبروی فرایبورگ قرار گرفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 

این تیم در حالی به کسب یک امتیاز از این بازی رضایت داد که تا سه دقیقه به پایان وقت قانونی بازی از حریف پیش بود، اما گلی که در دقیقه 87 دریافت کرد باعث شد نتواند پیروزی را به دست آورد و بار دیگر انتقادها از بایرن افزایش پیدا کرد. 

توخل پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما در نیم ساعت اول خوب بازی نکردیم. حقمان بود که عقب بیفتیم. اما در نیمه دوم خوب بودیم و مدام حمله کردیم اما نتوانستیم به آنچه شایسته‌اش بودیم دست پیدا کنیم. در آخر هم به خاطر یک گل شانسی از روی ضربه شروع مجدد که نتوانستیم به‌درستی دفاعش کنیم برنده نشدیم. 

کاملا مشخص بود که با سطح متفاوتی از عزم و مصمم بودن در این بازی حضور پیدا کردیم. اما تنها این احساس تنها زمانی در ما ایجاد و نمایان شد که گل اول را دریافت کرده بودیم. این کمی گیج‌کننده بود. کارهایی را انجام دادیم که پیش از این هرگز انجام نداده بودیم. 

ما هرگز درباره آنها پیش از این صحبت هم نکرده بودیم. نیم ساعت اول بدون ترس و بی‌محابا بازی کردیم. اما اگر دوست دارید در این سطح از فوتبال برنده میدان باشید، این که فقط یک نیمه خوب بازی کنید اصلا کافی نیست.
اصلا فکر نمی‌کنم که مشکل اشتیاق یا عزم بازیکنانم باشد. این چیزی بود که در نیمه اول هم دیده شد. اما ما در بسیاری از نقاط بدون نظم بودیم. طوری برای حملات عجله داشتیم که انگار دقیقه 85 است و ما با یک گل از حریف عقب هستیم. 

نمی‌دانم. فکر نمی‌کنم این اتفاقات به خاطر تلاش نکردن بازیکنانم باشند. اما ما در نیم ساعت اول بی‌محابا بازی کردیم و به همین خاطر هم تنبیه شدیم. پس از آن توانستیم روی حرکتی انفرادی مساوی کنیم. در آن شرایط راه دیگری برای گلزنی وجود نداشت.»

او درباره بازی حساس برابر لاتزیو در لیگ قهرمانان گفت: «ما مدتی طولانی است که با این فراز و نشیب‌ها دست به گریبان هستیم، بنابراین غیرممکن نیست که روز سه‌شنبه به مدت 90 دقیقه عالی بازی کنیم. باید منظم باشیم و اشتیاق بسیاری برای پیشروی نشان دهیم. آماده خواهیم شد و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها