به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۴۶۴۶۸۳

خوشبینی در اردوی رئال:در انتظار بازی برگشت

خوشبینی در اردوی رئال:در انتظار بازی برگشت
گروه ورزشی:مارکا از خوشبینی بازیکنان رئال نسبت به بازی برگشت برابر سیتی نوشته و اینکه محال است اتفاق سال گذشته تکرار شود.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در برنابئو دو بار برابر سیتی عقب افتاد ولی هر دو بار توانست نتیجه را برگرداند. رئال خیلی زود عقب افتاد و سپس دو گل متوالی زد. وقتی سیتی با زدن دو گل ورق را برگرداند، رئال پا پس نکشید و توسط فده والورده بازی را 3-3 کرد تا همه چیز به بازی هفته بعد در اتحاد کشیده شود.

در پایان بازی واکنش‌ها متفاوت بود و اغلب رئالی‌ها معتقد بودند توان این را داشتند که سیتی را شکست دهند و از تساوی راضی نبودند، ولی متفق القول به بازی برگشت امیدوار هستند.مارکا نوشته است در اردوی رئال اطمینان دارند که اتفاق بازی برگشت سال گذشته رخ نخواهد داد و محال است سیتی بتواند در اتحاد بازی یک‌طرفه‌ای به نمایش بگذارد و پرگل برنده شود.

ایکر کاسیاس، اسطوره رئال، نیز از خوشبینی خود نوشت: «بازی دو ابرقدرت فوتبال جهان را دیدیم و هیچ تیمی نمی‌تواند آنها را در سایه قرار دهد. بازی برگشت مانده و تردید ندارم که رئال مادرید آنجا قدرتش را نشان خواهد داد. پیش به سوی منچستر با انگیزه بالا.»آنتونیو رودیگر نیز عکسی از خود کنار هالند منتشر کرد و نوشت: «چه نبردی، ما تا آخر می‌جنگیم. زنده باد رئال.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها