به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۶۴۶۸۹

به یاد رونالدو در برنابئو خوشحالی کردم!

به یاد رونالدو در برنابئو خوشحالی کردم!
گروه ورزشی:رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، درباره خوشحالی‌اش که مشابه خوشحالی کریستیانو رونالدو بود توضیح داد.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان منچسترسیتی بود و در یک بازی حساس و پر گل برابر این تیم با تساوی 3-3 متوقف شد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی خیلی زود و در دقیقه دوم دروازه‌شان را باز شده دیدند، اما این کاماوینگا و رودریگو بودند که توانستند آنها را به بازی برگردانند، هرچند این برتری حفظ نشد اما حالا آنها امیدوار به کسب نتیجه در بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد هستند. 

رودریگو عملکرد بسیار خوبی را در بازی شب گذشته برابر منچسترسیتی ارائه کرد و پس از گلی که به ثمر رساند هم شادی همیشگی و معروف رونالدو را به نمایش گذاشت تا یاد و خاطره این ستاره پرتغالی را در برنابئو در شب برگزاری لیگ قهرمانان زنده کرده باشد. 

او در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره این سبک خوشحالی اظهار داشت: «من همیشه ویدئوهای او را نگاه می‌کنم. پیش از این بازی هم ویدئوی او را دیدم تا از این بازیکن الهام بگیرم. همان‌طور که همیشه گفته‌ام، رونالدو الگو و اسطوره من است. او قهرمان من است.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها