به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۵ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : ۳۱۱۰۰۱

برجام مقدس شد! يامقلب‌القلوب والأبصار

برجام مقدس شد! يامقلب‌القلوب والأبصار
مجید مرادی
باقری کنی ارشد مذاکره کنندگان ایرانی در وين گفته است برجام خط قرمز ایران است و ایران به کمتر از برجام رضایت نمی دهد. سبحانک یا مقلب القلوب والابصار! کسی که در خواب هم به برجام ناسزا می گفت اکنون چشم گشوده و دیدهء بصیرتش باز شده و دلش دگرگون شده است! بالاخره معلوم شد که آن توافقنامهء ملعون، که پیش از این از بردن نامش هم ابا داشتند، مقدس است و حتی برای کسانی که بر آن قلم قرمز کشیده بودند خط قرمز است. البته ایشان با تیم چهل تن به وین رفته بودند تا بیشتر از برجام، برای ما امتیاز بیاورند.

 در این چند ساله از 94 به این سو آیا متن توافق عوض شده است؟ خیر تنها دولت عوض شده است. کسانی روی کار آمدند که عرضه دو سطر قراردادنوشتن ندارند و چشم دیدن موفقیت های رقیب را هم ندارند و شعارشان این است که قرارداد یا با ما يا با هیچکس!  با چنین رفتارهای کودکانه ای طبیعی است که رئیسی اصولگرابودن خود و دولتش را نفی و انکار کند زیرا آبرویی برای اصولگرایان باقی نگذاشته است. کدام اصولگرای با انصاف هست که از دورویی نسبت برجام خرسند باشد؟ این رفتار منافقانه به زودی سبب ریزش بخش وسیعی از اصولگرایان و پیوستن آنان به اردوگاه اصلاح طلبان می شود. تناقض های موجود در نظر و عمل آقایان چندان است که هیچ صاحب وجدانی را در کنارشان نگه نمی دارد.  اکنون وقت آن است تا جاهلانی که پنج شش سال به ظريف و روحانی دشنام گفتند توبه کنند. طبعا از باقری کنی و جلیلی و رئیسی توقعی نیست اما جوانان فریب خورده ای که گناه بی لذت مرتکب شدند و ذهن و ضمیر و زبانشان را به بدگویی و بددلی آلودند از بانیان برجام حلالیت بطلبند.
 
برچسب ها: برجام

۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۰۲:۰۲
اگر غیر از این بود باید تعجب می‌کردید به ۴۰نفر با هزینه بیت المال رفتن که چند برگ سند بنویسندخوب ظریف وگروه اش رفته بودن و نوشته بودن ‌وتمام بود ولی چون میخواستن بنام کسی دیگه تمام کنن و مخالفت کردن وواکسن به همینطوربودهزینه اش این مدت ملت دادن (380294)
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۰۲:۲۷
.... با این خبرهاتون. کلاهتون رو بذارین بالاتر (380295)
ALIREZA
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۰۸:۱۵
باقری کنی از خواب ۴۰ ساله بیدار شد. (380297)
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۱۰:۰۱
برجام نجس بود وهست و بر کشور تحمیل شد حالا که در افکار عمومی مقدسش کرده اند برای از بین بردن مقدس بودن این چیز نجس نمی توان مستقیم با آن جنگید بلکه با پذیرش آن و اجرایی کردن آن می توان نجس بودن آن را اثبات کرد مردم فعلا مسحر رسانه شده اند و مستقیم نمی شود خیلی حقایق را گفت مگر اینکه آن را تجربه کنند
خوبی رئیسی این است مشکلات کشور را به آن گره نمی زند و همزمان با پیگیری آن داخل را نیز سامان میدهد
ما هنوز در آغاز راه هستیم (380301)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۱۸:۰۶
خدا پدر سنگ پا قزوینو بیامرزه (380322)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۱۸:۰۸
اصولگرا و اصلاح طلب برای من و شماست اینا همشون از یک جنس هستند و به نوبت میان نقششون رو بازی می کنند و کنار میرن. (380323)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۱۱:۲۰
... چیزی هستی؟ خب گفته خط قرمزه! ینی به کمتر از این راضی نمی‌شیم! این حداقله!
نمی‌فهمی؟؟!! (380303)
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۱۱:۲۵
جناب مرادی دست از این بازیهای سیاسی بردارید شما هم همانند آنها دنبال نخود سیاه میگردید اگر به فکر ملت بودید الان باید باقری کنی را به خاطر این چرخش و اصلاح دیر هنگام تشویق میکردیدو هم باید میگفتید مسئله FATF را هم از زبان دلسوزانه کارشناسان بنگرید تا همانند برجام بیشتر متضرر نشویم (380304)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۱۲:۰۰
۶سال از ۶۱ تا ۶۷ بر دهان مهندس بازرگان که خواستار خاتمه جنگ بود کوبیدند و جنگ تا پیروزی به پذیرش ۵۹۸ منحر شد چون چاره ای نبود و کار درست هم این بود مبارک باد مقدس شدن برجام و عاقل شدن باقری ورییسی و اصول گراها مردم حرفهای بد انها را فراموش میکنند اگر جام زهر را بنوشند وبا توافق جلو ضرر بیشتر را بگیرند حتی اگر برای باقی ماندن در قدرت باشد ۴۰ نفر برای احیا برجام به وین رفته اند امیدوارم با توافق وگشایش بر گردند شماتت را برای وقت دیگر بگذارید (380305)
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ ۱۳:۰۳
مشکل اینجا است که اردوگاه اصلاح طلبان قبلش منحل شده و کسی دیگه نمیتونه بهش بپیونده! یعنی اصولگرای پشیمون جایی دیگه نداره بره کدوم اصلاح طلب؟ اصلاح طلبی کلا ول شد پایگاهی ندارن (380311)
۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ۱۱:۴۶
شما دارید با حمله به تیم مذاکره کننده همون کاری می کنید که اصولگرا ها موقع برجام با تیم دولت کردن (380345)
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۱:۴۴
مقدس نشد از اجبار هم که شده باید این مسیر خیانت غربیگرایان با پیچتاب پیش رود که تمام روزنه های لعاب فریب خوش بینی به انگلیس امریکا برای تک تک قلوب واقع بین مشخص شود
شما باز هم با فریب و بازی باجملات سعی داریم به خو.ش خدمتی به کدخدا ادامه دهید علی برکت الله (380503)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها