به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۱۵۱۲۵

احكام 102 هیأت علمی علامه صادر شد!

گروه سياسي: احكام 102 نفری که اخيرا برای هیأت علمی معرفی شده بودند صادر شده است!
به گزارش بهارنيوز و به نقل از برخي از اساتيد قديمي دانشگاه علامه طباطبایی، براي همه 102 نفری که اخيرا برای هیأت علمی معرفی شده بودند و لیست آنها در سایتها آمده است، با وجود همه اعتراضات، حکم هیأت علمی صادر و کلاس برای آنها در نظر گرفته شده و از اول ترم آينده به کار تدریس در دانشگاه علامه مشغول می‌شوند!

در همين حال شريعتي رييس جنجالي اين دانشگاه در مصاحبه‌اي با روزنامه كيهان، عمدتا در باره مسائل اخلاقي و جنسي، روابط دانشجويان، و ... پرداخته و مي‌گويد:... روزی که ما آمدیم، در دانشکده حقوق، بر سر یک دختر چهار تا پسر چاقو کشیدند! باور می‌کنید؟ در دانشگاه چاقو کشیدند! رئیس دانشکده می‌داند، استادهایش می‌دانند؛ موقع امتحانات خرداد بود در همین حیاطی که دارید می‌بینید این اتفاق افتاد، اما خدا را گواه می‌گیرم بروید همان حیاط را نگاه کنید، اصلاً همه دانشگاه را نگاه کنید؛ می‌بینید دخترها یک گوشه نشسته‌اند بین دو امتحان سؤال می‌کنند، درس می‌خوانند؛ پسرها هم آن طرف درسشان را می‌خوانند، نه این‌ها به آنها کار دارند، نه آن‌ها به این‌ها. این‌ برای من ارزش است، من سجده شکر به جا آوردم. ورودم آن طور بود و امروز این طور است؛ این برای من خیلی ارزش است. من الان احساس می‌کنم آرامم. خدا را شاهد می‌گیرم، آرامش دارم.

...شما بروید در دانشگاه بچرخید، نگاه کنید این رفت و آمدها چه طور شده است. دیگر ارتباطات مثل آن روزها نیست؛ حواسشان به درس است، آن روز به بهانه جزوه، به این بهانه که استاد چه گفت؟ سؤال چه بود؟ برخی ارتباطات ناسالم برقرار می‌شد، پشت سر این ارتباطات مسائل بعدی بود که یک مقدار اندکی را برای شما گفتم. حالا بعضی‌ها جنجال می‌کنند؛ در روزنامه و سایت‌هایشان غیر منصفانه علیه ما می‌نویسند! حتی حاضر نیستند بیایند دلایل ما را بشنوند! یک طرفه به قاضی می‌روند، حکم صادر می‌کنند و علیه ما تیتر می‌زنند.

... واقعا ما باید دانشگاه را مرکزی بکنیم برای این که دخترها و پسرها در خیابان نروند و ... ! خیابان به عهده من نیست، مسئول خودش را دارد. بنده وظیفه‌ام این جاست؛ در این جا جلویش را بگیرم، خیابان هم هر کسی مسئولش است، انجام دهد. خدایا تو شاهد باش، با زبان روزه دارم می‌گویم، تا حالا هر چه دختر آمده است پیش من، اظهار رضایت کرده است. بعضی پسرها هم راضی‌اند، البته نه همه آنها!

...بعضی پسرها هم دائم از من سؤال می‌کنند آقای شریعتی ما می‌خواهیم شما را ببینیم. می‌گویم چه کار دارید؟ می‌خواهیم نمره مان را ببنیم. تعجب کردم! خب نمره را باید از استاد بگیرند، مدیر گروه هست، رئیس دانشکده هست. بعد دیدم یک چیزی در دلش دارد، یک حرفی دارد. گفتم حرف آخرت را بگو. گفت پس ما کی با این دخترها آشنا شویم؟ گفتم خب حالا فهمیدم، من یک راهی به شما می‌گویم. می‌روی به مادرت سلام من را می‌رسانی و می‌گویی این آقا سید گفت برو در بین اقوام و آشنایان و محله‌ها بچرخ یک دختر خوب برای من پیدا کن و برای من زن بگیر. راه حلش این است و الا با این ارتباطاتی که شما در دانشگاه پیدا می‌کنید، چهار روز دیگر از هم جدا می‌شوید.

... شما بروید از معاونت دانشجویی بپرسید این ازدواج‌هایی که از آشنایی در کلاس و دانشگاه شروع می‌شود چقدر دوام دارد؟ اکثرشان به طلاق منجر می‌شود. همدیگر را در دانشگاه می‌بینند دلبستگی پیدا می‌شود، چهار روز دیگر یک چاخان‌تر و یک آدم پررو‌تری پیدا می‌شود حرف‌های دیگری می‌زند و این‌ها از هم جدا می‌شوند.

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۸:۰۳
اين دهن كجي مستقيم به سرپرست وزير علوم و دولت جديد است، خواهشمندم به سرعت حكم اخراج خود اين آقا را كف دستشان بگذاريد. (118196)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۸:۰۷
...
به قول امام دانشگاه کارخانهٔ آدم سازی ست ولی اینا دیگه خط تولید جداگانه راه انداختند برا خودشون!! (118197)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۸:۲۵
مباركه!!!!!!!! (118203)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۸:۳۹
بسیار عالی (118209)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۸:۴۲
یکی نیس بگه تو لازم نیس واسه بقیه تصمیم بگیری، من و همسرم همکلاس بودیم،7سال از آشناییمون میگذره بیش از 3 سال از ازدواجمون، خیلی هم زندگی خوبی داریم (118212)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۹:۵۳
این مملکت درست بشو نیست حیف این مملکت دست کیا افتاده (118246)
bdbdbdbdbbbdbdbdbd
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۹:۵۴
این آقای صدرالدین شریعتی هم واقعا در شان ریاست دانشگاهه؟ اون هم در تهران؟ . . . . (118247)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۰:۰۰
پس توفیقی ماستههههه؟ خیر سرش سرپرست شده به هیچی حسابش ندارن!! جربزه هم خوب چیزی به خدا....... (118253)
ا_اندايش
Europe
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۰:۵۶
داداشم و زن داداشم سال 82 توي دانشگاه پيام نور رشت باهم آشناشدن و باهم ازدواج كردن خوشبختانه ده ساله كه زندگي خوبي هم دارن (118274)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۱:۰۵
ایشون را فقط باید به خدا سپرد که این چنین به نام دین و به کام خود و برای شیرین زبونی پیش مسئولان بالادستی داره با دین خدا بازی میکنه
تفکیک اگر خوب بودی
خدا خود در طواف کعبه تفکیک می نمودی (118282)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۱:۰۶
درسرزمینی که سایه بعضی ها بلند شد آفتاب درحال غروب است (118283)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۱:۲۶
من که دو بار از همکلاسیم خودکار گرفتم یعنی خیلی کار بدی کردم؟!!
خدا منو می بخشه! (118294)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۱:۴۸
چرا اینو اخراج نمیکنن
آقای روحانی یعنی زورت به این نمیرسه (118305)
علی
Germany
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۳:۳۵
من خودم دانشجوی این دانشگاه هستم....یعنی شریعتی این قد به فک ماستتتت....این حرف ها چیه..مارو تو این دانشگاه له مون کردن...حتی روابط انسانی تو این دانشگاه زیرسوال رفته.... (118344)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۳:۵۶
واقغأ یک عقل کل رئیس بوده و ما خبر نداشتیم (118354)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۰۰:۳۳
واقعا در حق ریاست این دانشگاه دارید اجحاف میکنید پشت پرده این جنگ روانی چه چیز می گذرد؟من به عنوان یک دانشجو این هجوم روانی را غیراخلاقی و بی منطق می دانم. (118365)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۰۰:۴۱
موقع ورود لاس وگاس بود و الان مدینه فاضله .... وای خدای من شکرت! (118366)
مجید
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۰۰:۵۴
اون بخش حرفش که درباره آشنایی و ازدواج در دانشگاه گفته رو به شدت قبول دارم برادر من از همین آشناییهای دانشجویی ازدواج کرد به خاک سیاه نشست! (118370)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۰۱:۰۹
ماشاالله به این فرهنگ وسطح شعور (118371)
حامد
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۰۱:۴۰
و كلهم تعطيل في امان الله (118380)
مجتبی
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۰۳:۰۵
. . . مگر چند درصد از مشکلات دانشگاه مربوط به مواردی است که ایشان اظهار میکنند. چرا یک نظر سنجی در مورد ایشان در دانشگاه نمی شود تا معلوم گردد سطح رضایت دانشجو و استاد و سایر کارکنان چقدر است. (118387)