به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۱۷۶۲۸۰

حضرتی: سپاه بهانه به دست طعنه‌زنندگان ندهد

حضرتی: سپاه بهانه به دست طعنه‌زنندگان ندهد
گروه سیاسی_ رسانه ها: الیاس حضرتی در روزنامه اعتماد نوشت: انتصاب شایسته سردار سلامی به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نویدبخش شروع دوباره دورانی طلایی و آغاز فصلی تازه و موثر از حضور مردمی‌ترین نیروی نظامی دنیا در عرصه اجتماع است.حادثه سیل مودت دوباره‌ای بین مردم و سبزجامگان پدید آورد و مطابق این قاعده که «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» خیری عظیم از مساعدت و همیاری سپاهیان با مردم ایران، چه آنها که گرفتار سیل بودند و چه آنها که خود به کمک سیل‌زدگان شتافتند، حاصل شد. لذا تغییر و تحولات مدیریتی و فرماندهی سپاه را نیز می‌توان به فرصت مغتنم و مناسبی تعبیر کرد که عرصه‌های خدمت‌رسانی بازتعریف شود و حضور پاسداران در جامعه رنگ و بویی تازه بگیرد.حقیقت این است که دشمنان انقلاب با بهره‌گیری از تمام امکانات خود، ثانیه‌ای از تخریب سپاه دست نکشیده‌اند. از ابتدای انقلاب به‌ خصوص در 10 سال گذشته بی‌وقفه با دروغ و شایعه سعی کرده‌اند تا بین سپاه و مردم جدایی بیفکنند و ایرانیان را به سپاه بدبین کنند و تصویر سپاه را در افکار عمومی مخدوش نمایند. نمی‌شود گفت که دشمنان به هیچ توفیقی نرسیده‌اند. اتفاقا در برهه‌هایی موفق شدند شایعاتی بی‌اساس را به عنوان امری بدیهی در اذهان عام و خاص جامعه جا بیندازند.

همین‌جا فرصت را مغتنم می‌شمارم و دوستانه و برادرانه به برادران سپاهی‌ام انتقاد می‌کنم که گاهی خود را بی‌آنکه ضرورتی باشد در مظان اتهام قرار دادند. به‌خصوص با ورود در عرصه‌های اقتصادی یا دخالت در امور سیاسی بهانه‌هایی به دست طعنه‌زنندگان دادند تا سپاه را از چشم مردم بیندازند.تدبیر رهبری البته مقدمات دوری سپاه را از اقتصاد فراهم آورد و امیدوارم مقدمات دوری از رقابت‌های سیاسی هم فراهم شود و ان‌شاءالله با حضور شما، سپاه به جایگاه اصلی‌اش که مورد قبول همه دلسوزان انقلاب است برگردد. یادآوری می‌کنم که در این راه دشمنان بیکار ننشسته‌اند و دائم در تلاشند تا بر چهره سپاه خدشه وارد کنند. خدشه هم وارد کرده‌اند. عنایت الهی بود که صدق نیت و صفای باطن پاسداران را در مواقع مختلف به منصه ظهور رساند و رابطه مردم رابا فرزندان انقلاب ترمیم کرد و تحکم بخشید.

اما از کید دشمن ایمن نتوان بود. به خصوص باید با تمام هوش و حواس‌مان مراقب باشیم که دشمنان در لباس دوستان دلسوز ظاهر نشوند. از زبان انقلابیون، سخن تلخ و تفرقه‌افکن نزنند...به نوبه خودم به عنوان فرزند کوچک مردم از سردار جعفری عزیز تقدیر و تشکر می‌کنم و بردباری‌اش را در این10 سال پرتلاطم می‌ستایم. ثانیا به برادر بزرگوار و خدوم و شجاع و رزمنده قدیمی، سردار سلامی تبریک می‌گویم که رهبری ایشان را شایسته چنین منصب حساس و پرمسوولیتی دانسته‌اند. ضمنا بر خودم واجب می‌دانم تا به عنوان رسانه از هر کمکی به سردار سلامی و نیروهای تحت امرش- هر کمکی که از دست‌مان بربیاید- دریغ نورزم و مثل همان روزهای آغاز انقلاب با تمام نیرو و توان در خدمت اهداف انقلاب اسلامی باشم و باشیم.
برچسب ها: الیاس حضرتی