به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۳۷۴۷۵۶

حمایت بکام از هری کین: تو یک رهبر واقعی هستی

حمایت بکام از هری کین: تو یک رهبر واقعی هستی
گروه ورزشی: تیم ملی انگلیس در شرایطی که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی بود، در مرحله یک چهارم نهایی و با نتیجه 1-2 مغلوب فرانسه شد و از راهیابی به جمع چهار تیم برتر مسابقات بازماند. سه شیرها به خصوص در نیمه دوم فرصت های زیادی برای گلزنی داشتند و حتی هری کین در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد تا دوباره ناکامی سهم تیم ملی انگلیس شود.

اما دیوید بکام که برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه حضور داشت و مثل دیگر هواداران انگلیس حسرت می خورد، به ستایش رفتار هری کین پرداخته و او را یک رهبر واقعی برای تیم ملی انگلیس توصیف کرد.
دیوید بکام در صفحه خود نوشت: "پسران ما به روند رو به رشد خود ادامه خواهند داد. همیشه بدترین احساس این است که بعد از حذف شدن از یک تورنمنت از خواب بیدار شوید، اما بازیکنان ما، گرت ساوت گیت، کادر فنی و همه هواداران ما می توانند به عملکرد این تیم افتخار کنند. در این لحظات به یک رهبر واقعی نیاز داریم و این همان رفتاری است که کاپیتان ما هری کین از خود بروز داد. دفعه بعد پایان متفاوتی خواهد داشت. ما با سر بالا از جام جهانی خداحافظی کرده و راهی خانه می شویم."
برچسب ها: تیم ملی انگلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها