به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۴۵۰۷۴

بلندپروازی اینتر ادامه دارد: فقط جام قهرمانی

بلندپروازی اینتر ادامه دارد: فقط جام قهرمانی
گروه ورزشی:استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، در پیام کریسمسی به اعضای این تیم اعلام کرد که اولویت آنها قهرمانی در سری آ است.به گزارش "ورزش سه"، اینتر فصل گذشته نتوانست به جام قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا دست پیدا کند اما تا فینال لیگ قهرمانان پیش رفت و عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد. 

آنها در این فصل تحت هدایت سیمونه اینزاگی نمایش خوبی را در سری آ و در لیگ قهرمانان ارائه کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند این روند را تا پایان فصل ادامه دهند و بار دیگر جام قهرمانی را با خودشان به خانه ببرند. ژانگ در مراسم مهمانی شام کریسمس این تیم حضور نداشت اما پیامی ویدیویی برای بازیکنانش ارسال کرد تا نشان دهد که با وجود غیبتش در این مراسم، در فکر همراهی با آنها بوده است.

رئیس این باشگاه در این پیام ویدیویی گفت: «امشب به لحظات احساسی بزرگی که در کنار هم در سال 2023 تجربه کردیم فکر می‌کنیم. ما توانستیم در بزرگترین صحنه فوتبال دنیا در استانبول حضور داشته باشیم و دو جام دیگر به تاریخ این باشگاه اضافه کردیم. 

هدف ما از ابتدای این فصل برای همه روشن و واضح بوده است: ادامه دادن به جنگ برای رویای رسیدن به دومین ستاره در تاریخ این باشگاه. از همه به‌خاطر تلاش بسیاری که به کار گرفتند تشکر می‌کنم. اینتر در حال تبدیل شدن به باشگاهی نوین، خلاق و دیجیتال است. چالش و رقابت‌های جدیدی پیش روی ما قرار دارد اما فرصت‌های بزرگی هم داریم. من به لیگ قهرمانان و جام جهانی باشگاه‌ها فکر می‌کنم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها