به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۴۶۲۶۷

بارسلونا نگران اخراج از سی‌ال نیست:توطئه است

بارسلونا نگران اخراج از سی‌ال نیست:توطئه است
گروه ورزشی:باشگاه بارسلونا هیچ نگرانی خاصی از اخراج از لیگ قهرمانان ندارد و این شایعات را مربوط به سوپرلیگ می‌داند.به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش بود که اخباری عجیب و شوکه‌کننده درباره احتمال اخراج دو یا سه ساله بارسلونا از رقابت‌های لیگ قهرمانان منتشر شد. 

گفته شده بود منابعی از داخل یوفا خبر داده‌اند که این احتمال وجود دارد که این باشگاه به دلیل تخلفات مالی و نقض قوانین مالی این سازمان به احتمال زیاد اجازه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان به مدت دو یا سه فصل را نخواهند داشت. این خبر شوک بزرگی به هواداران بارسا بود و باعث شد که آنها به شدت از احتمال محرومیت این تیم از حضور در میادین اروپایی نگران شوند، اما به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه چندان از این موضوع و اخبار منتشر شده شوکه و نگران نشده‌اند. 

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده که منابع نزدیک به این باشگاه تاکید دارند که هیچ سند و مدرکی مبنی بر این وجود ندارد که یوفا قصد یا مجوز انجام چنین کاری را علیه آنها داشته باشد. در واقع آنها باور دارند که انتشار این اخبار تنها برای تحت فشار گذاشتن بارسلوناست و حتی باعث شوکه شدن آنها نشده است چون انتظار چنین رفتارهایی را پس از اعلام رای نهایی پرونده سوپرلیگ از سوی دادگاه عالی اروپا در روز پنجشنبه داشته‌اند. مدیران بارسا معتقد هستند که این در واقع توطئه‌ای است که علیه آنها شکل گرفته و یوفا قصد دارد با تحت فشار قرار دادن این باشگاه، به نوعی انتقام اتفاقی که در پرونده سوپرلیگ رخ داد را از آنها بگیرد و شرایط را برای این تیم و این باشگاه دشوار کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها