به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۵۰۶۵۰

برانکو: دوست دارم با عمان صعود کنم

برانکو: دوست دارم با عمان صعود کنم
گروه ورزشی:برانکو ایوانکوویچ می‌گوید که تیمش شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی دارد.به گزارش ورزش سه، تیم ملی عمان فردا با هدایت برانکو ایوانکوویچ به مصاف تیم ملی عربستان خواهد رفت و این بازی در حالی برگزار خواهد شد که این دو تیم شانس نخست صعود به مرحله حذفی محسوب میشوند.برانکو که باتوجه به سابقه کار در عربستان موردتوجه هواداران این تیم قرار دارد، در گفتگویی از آمادگی تیمش برای دیدار با عربستان صحبت کرده و در عین حال گفته که عربستان شانس اول صعود به مرحله بعدی است.
 
میزان آمادگی عمان؟
ما تصمیم گرفتیم که در ابتدای سال جاری در امارات اردوی چند روزه برگزار کنیم، به خصوص که هوای آنجا فوق العاده است و فضایی شبیه به قطر دارد.
شانس صعود؟
بازیکنان در شرایط بسیار خوبی به سر می برند و یک حالت خوش بینی برای صعود از آن گروه وجود دارد. بازیکنان خوبی در تیم ملی داریم و می توانیم نتایج مثبتی کسب کنیم.
صعود به عنوان سرگروه؟
البته عربستان اولین کاندیدای راهیابی به این گروه است و مطمئناً برای عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد. گروه ما خوب است، ممکن است شانس صعود داشته باشیم اما باید به تیم های دیگر مانند تایلند و قرقیزستان احترام بگذاریم.
پیشرفت فوتبال در عربستان؟
همه می‌دانند که فوتبال در ماه‌های گذشته در عربستان چقدر پیشرفت کرده است، بازیکنان برجسته زیادی مانند رونالدو، بنزما، نیمار و ستاره‌های دیگر وجود دارند که آنحا بازی میکنند.
سابقه کار در عربستان؟
من همچنان الاهلی و الاتفاق و نتایج بازی های آنها را دنبال می کنم.
تقابل با روبرتو مانچینی؟
او مربی فوق‌العاده‌ای است که موفقیت‌های زیادی از جمله یورو 2020 با ایتالیا کسب کرده است. بازی بسیار سختی خواهد بود، اما ما تمام تلاش خود را برای کسب یک نتیجه خوب انجام خواهیم داد.
برچسب ها: برانکو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها