به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۴۷۱۹۸

گزارشی از نقل‌وانتقالات در باشگاه بارسلون

گروه ورزشي: پس از آن که انتقال سوارز برای باشگاه بارسا تقریبا قطعی شد، آن‌ها به دنبال دیگر گزینه‌ها رفته و به گفته مسئولین باشگاه، حتی با چند بازیکن به توافق رسیده اند.
گزارشی از نقل‌وانتقالات در باشگاه بارسلون
جوزپ بارتمئو دیروز اعلام کرد که بارسلونا هنوز هم خریدهای بزرگی خواهد داشت و این باشگاه در تابستان تلاش مي‌کند تا تمامی نقاط ضعفش را پوشش دهد؛ رئیس باشگاه بارسلونا از آوردن هر گونه نامی خودداری نمود و بیان کرد تا قطعی شدن آن‌ها نام هیچ کس فاش نخواهد شد. یکی از بازیکن هایی که در موردش از بارتمئو سوال پرسیدند، دنی آلوز مدافع سمت راست این تیم بود.

رئیس بارسا، اصلا در مورد آینده دنی آلوز توضیح روشنی نداد، اما گفت که تمام تلاشش را مي‌کند تا خط دفاع بارسا را ترمیم کند. او حتی بیان کرد که با یک بازیکن بزرگ به توافق رسیده اند اما امکان ندارد نامش را قبل از اتمام بازی های جام جهانی برزیل فاش کند. سوال در مورد آینده دنی آلوز به طور مداوم مطرح مي‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن بود که این بازیکن قرار است با مارکینیوس، مدافع برزیلی تیم پاریسن ژرمن معاوضه شود. به نظر مي‌رسد در حال حاضر، مارکینیوس بازیکنی باشد که نسبت به باقی گزینه‌ها نزدیک درب های نیوکمپ باشد.

با این حال، دنی آلوز هنوز یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد، و از طرفی خبرهایی به گوش مي‌رسد که کاتالان‌ها و لوئیز انریکه سخت به دنبال جذب کوادرادو، بازیکن کلمبیایی فیورنتینا هستند. او فردا باید در برابر دنی آلوز و تیم ملی برزیل قرار بگیرد؛ زوبی زارتا روز سه شنبه تایید کرد که بارسا کمتر سناریوی خرید یک هافبک بزرگ را دنبال مي‌کند، بنابراین به نظر مي‌رسد آنها قصد دارند تمرکزشان را بر روی خرید وینگر کلمبیایی فیورنتینا حفظ کنند.

مدیر فیورنتینا، اعلام کرده که مایل است کوادرادو را حفظ کند اما با پیشنهاداتی که به سوی باشگاه و این بازیکن سرازیر مي‌شود، این امر بسیار دشوار شده است. در همین حال، چند روز پیش اعلام شد پیشنهادی به مبلغ 36 میلیون یورو به باشگاه ایتالیایی ارائه شده است، اما نامی از باشگاه ارائه کننده آورده نشد؛ مطبوعات ایتالیا و اسپانیا بر این نظر بودند که آن باشگاه بارسا بوده که خیلی علاقمند است تا این وینگر را در اختیار داشته باشد. در پایان، امکان دارد نام آن مدافع بزرگ آن قدر بزرگ و دهان پر کن باشد که همه از شنیدنش شوکه شوند. در هر حال رئیس باشگاه هرگز حاضر نشد حتی سر سوزنی در این مورد توضیح دهد!