به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۸ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۵۸۲۷۷
نتايج كامل ليگ هاي اروپا؛

ديدار استثنايي‌ ليورپول-رنجرز؛ 4گل در 7دقيقه آخر!

گروه ورزشي: در يك ديدار استثنايي و ديدني در ليگ برتر انگليس، ليورپول در يک بازي پرهيجان که در7 دقيقه پاياني، 4 گل در بر داشت، موفق شد تا بر ميزبان خود کوئينز پارک رنجرز با نتيجه 3-2 غلبه کند.
ديدار استثنايي‌ ليورپول-رنجرز؛ 4گل در 7دقيقه آخر!
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که از هفت بازی گذشته خود، سه پیروزی،سه شکست و یک تساوی بدست آورده بود، برای کسب چهارمین پیروزی خود به زمین تیم کوئینز پارک رنجرز رفت. شاگردان برندان راجرز می دانستند که پیروزی در مقابل این تیم می تواند روحیه آنها را برای جدال حساس مقابل رئال در روز چهارشنبه افزایش دهد.

بازی در نیمه اول گلی در بر نداشت اما در نیمه دوم و دقیقه 67 یک گل به خودی از "ریچارد دان"، باعث پیش افتادن لیورپول شد. استرلینگ ضربه آزاد را خیلی سریع به جانسون پاس داد. سانتر جانسون در شش قدم رنجرز فرود آمد و دان به شکلی خنده دار توپ را وارد دروازه خودی کرد.

پس از این گل، رنجرز بازی را در دست گرفت و فرصت های خوبی را نیز از دست داد تا اینکه در دقیقه 87 مزد برتری خود را گرفت. وارگاس شیلیایی در نتیجه یک و دویی بلند با ترائوره، درون محوطه جریمه لیورپول صاحب توپ شد و با ضربه ای محکم دروازه مینیوله را باز کرد. این پایان کار نبود. لیورپول دو دقیقه بعد توسط کوتینیو به گل رسید.استرلینگ به سرعت توپ را به زمین میهمان رساند. پاس او به جرارد و پاس جرارد به کوتینیو این بازیکن را در موقعیت شوتزنی قرار داد و ضربه دقیق او از چپ به گوشه راست دروازه رنجرز رفت.

یک دقیقه بعد، وارگاس با یک ضربه سر زیبا از روی یک ضربه کرنر، کار را به تساوی 2-2 کشاند اما در واپسین ثانیه های بازی، یک گل به خودی دیگر به کمک لیورپول آمد. کوتینیو با پاس دقیق خود، استرلینگ را با دروازه بان رنجرز تک به تک کرد. استرلینگ قصد داشت بالوتلی را صاحب توپ کند که "کولکر" در میانه راه، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. بدین ترتیب لیورپول با 13 امتیاز موقتا به رده 5 صعود کرد. قرمزهای آنفیلد با روحیه ای خوب به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.
نتايج كامل ليگ هاي اروپا در يكشنبه شب
کوئينز پارک2 - 3ليورپول 
استوك‌سيتي2 - 1سوانسي
فيورنتينا0 - 2لاتزيو
آتالانتا1 - 0پارما
کالياري2 - 2سامپدوريا
پالرمو2 - 1چزنا
تورينو1 - 0اودينزه
هلاس ورونا1 - 3آث ميلان
اينترميلان2 - 2ناپولي
اتلتيكومادريد2 - 0اسپانيول
لاكرونيا3 - 0والنسيا
الچه0 - 2سويا
ويارئال2 - 0آلمريا
هامبورگ1 - 1هافن هايم
پادربورن3 - 1فرانكفورت
مارسي2 - 0تولوز
بوردو1 - 1کان
ليون5 - 1مون پليه