به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ساعت ۰۱:۵۴
کد مطلب : ۱۶۴۰۰

مرعشی: شوخي‌ام را جدي منتشر کردند!

گروه سياسي: روزنامه آرمان نوشت: روز گذشته خبرگزاری فارس گفت‌وگویی را با حسین مرعشی با تیتر «سخنگوی‌ هاشمی نیستم، دولت روحانی حقم را خورده، برگردم کرباسچی را برکنار می‌کنم» منتشر کرد که هر خواننده‌ای که آشنا به سیاست باشد با خواندن آنچه به نقل از مرعشی منتشر شده بود، متعجب می‌شد.
مرعشی: شوخي‌ام را جدي منتشر کردند!
 در متن این مصاحبه از قول مرعشی عباراتی مانند «به من ظلم کردند؛ چرا نباید به کابینه بروم، آنها حقم را خوردند؛ اگر پیشنهادی کنند هم من نمی‌روم» و «بعد از دو سال ونیم که به حزب کارگزاران برگردم حتما دبیرکل (کرباسچی) را عوض می‌کنم» منتشر شده بود که مشخصا بعید به نظر می‌رسید سخنان جدی حسین مرعشی باشد.

به نظر می‌رسد که برخی رسانه‌های جریان اصولگرا همچنان علاقه خاصی به شیطنت و اختلاف‌افکنی دارند و در رفتارشان تلاشی برای ایجاد وحدت و تعادل از خود نشان نمی‌دهند. مسلما صداقت و اخلاق رسانه نباید قربانی مصالح و منافع سیاسی شوند و در این زمینه از رسانه‌های اصولگرا انتظار می‌رود که با اصلاح‌ این رویه به وحدت جریان‌های سیاسی برای بهبود اوضاع کشورتلاش کنند.

متنی که خبرگزاری فارس تحت عنوان مصاحبه با شما منتشر کرده را تایید می‌کنید؟
خیر. بخش‌هایی از مصاحبه من با خبرگزاری فارس، روز گذشته بصورت دستکاری و تحریف شده منتشر شده است. قرار بنده با خبرنگار این خبرگزاری این بود که متن مصاحبه را بصورت صحیح و درست منتشر کنند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

بخش‌هایی از این گفت‌وگو به نظر جدی نمی‌آمدند. به نظر شما خبرنگار فارس شیطنت کرده بود؟

در بخش‌هایی از این گفت‌وگو بنده به شوخی برخی مطالب را بیان کردم و در خصوص این بخش‌ها هم به خبرنگار گفتم که این مطالب در متن مصاحبه منتشر نشوند.

به نظر شما این رفتار خبرگزاری اصولگرا با اصول حرفه‌ای خبررسانی تطابق داشت؟

بعد از انتشار نادرست این مصاحبه، به خبرگزاری فارس تذکر جدی دادم و قرار شد که متن این مصاحبه را اصلاح کنند اما در هر حال این کار، عملی غیر اخلاقی بود. یک رسانه‌ صادق و حرفه‌ای لزوما باید اخلاق رسانه‌ای را رعایت کند و امیدوارم که در آینده رویه‌های اینچنینی اصلاح شوند.

محسن خراسانی
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۰۴:۴۷
رئیس اصلاح طلبان : ما به دنبال سهم خواهی نیستیم
این حرف از رفتار بعضی ها کاملا مشخص است بهر حال این آقای مرعشی حرف هایی رو زده دیگه همه چیز که دروغ نیست بهرحال همشون سر و ته یک کرباس هستند (130376)
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۰:۱۶
باشه باشه تو خوبي... (130425)
س
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۰:۵۶
شما اول اخلاق راهجی کنید بعد بیایید ونظردهید.برای فارس وامثالهم متاسفم که نفهمیدند اگرامروزدیگر افولگرایان درایران برسر کارنیستند ویا اینکه حتی برخی اصولگرایان واقعی به نقددرون گروهی خود رسیده اند.بدلیل اخبار سراسر کذب وجوسازیهای آنهاست! (130442)
يوسف
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۲:۱۰
بالاي سايتتون رو نگاه كنيد:
پايگاه خبري تحليلي مستــــــــــــــــــــــــــقل ايران
اي معتدل گرايان
اي دولت راستگويان
استقلالتون هم مثل اعتدال و راستگوييتونه .
ميدونم اين نظرو پخش نميكنيد اي حاميان آزادي بيان !
ولي خدائيش يه كم فكر كنيد حرف بزنيد به مردم قول الكي نديد .
خدا عقل رو به آدم داده استفاده كنه . (130479)
يوسف
۱۳۹۲/۰۶/۲۸ ۱۲:۱۳
100 روز گذشت ....
گذشت كه گذشت .
خب كه چي .
پول يارانه ها رو پس بديد تا اقتصادو خوب كنيم .
ما كه احمدي نژاد نيستيم مجاني كار كنيم.
بكوبيم بريم از روستاهاي دورافتاده سركشي كنيم .
بيت المال مال البيت ماست . (130482)