به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۲۵۶۳۳۱
مدیر دپارتمان املاک «کنگره»:

بازار مسکن در قرن جدید با رونق همراه خواهد بود

بازار مسکن در قرن جدید با رونق همراه خواهد بود
گروه کسب و کار: مدیر دپارتمان املاک «کنگره» در خصوص چگونگی فعالیت و رونق این گروه می‌گوید: دپارتمان املاک «کنگره»، در سال 1394 کار خود را کاشان آغاز کرد.
این گروه در سال 96 به صورت حرفه‌ای کار خود را رونق و توسعه داد.در واقع املاک «کنگره» اولین دپارتمان املاک کاشان را در این شهر تاسیس و در نهایت در اصفهان کار خود راتوسعه و اکنون افتتاح سه شعبه را در شهر اصفهان در دستور کار دارد.
فرشید پورمند در گفت گو با «بهار نیوز» در تحلیل شرایط بازار املاک در دهه 90 هم گفت: از سال 96 که تورم در بازار ارز آغاز شد، با توجه به این همه کسب و کارها دچار آسیب و رکود شدند اما با نگاهی به شرایط و با توجه به تاسیس شعبه‌های متعدد به خصوص توسط دپارتمان‌های بزرگ به نظر می‌رسد این رکود گریبانگیر این بخش نبوده است!حتی در دوره کرونا نیز که همه مشاغل دچار آسیب شدند اما فعالان حرفه‌ای این بازار معتقدند که این شرایط بد را تجربه نکرده‌اند.
وی در ادامه اظهار داشت: تحلیل حرفه‌ای بازار مسکن نیازمند دانش بالایی است اما با توجه به اینکه ما شرایط بازار را از نزدیک رصد می‌کنیم، می‌توان گفت که دهه 90 دهه خوبی برای بازار مسکن بوده شاید طی سال‌های اخیر نوساناتی را تجربه کرده اما همانطور که در بالا گفته شد می‌توان آن را خوب ارزیابی کرد؛ چرا که بر خلاف مشاغل دیگر که از رکود انتقاد دارند،مشاورین املاک علی رغم همه انتقاداتی که به این بازار در این دوره می‌شود، همچنان مشغول افتتاح شعبه‌های متعدد هستند! که این مساله  در خصوص دپارتمان‌های بزرگ به خوبی دیده می‌شود.
این کارشناس حوزه املاک در پایان در بررسی بازار ملک در سال جدید هم می‌گوید: بازار مسکن مانند سایر مشاغل در روزهای پایانی سال با رونق همراه است واین روند به نظر می‌رسد، در سال 1400 و آغاز قرن جدید نیز ادامه داشته باشد. یعنی در دو ماه ابتدای سال با اندکی افزایش قیمت و خروج از رکود کار خود را آغاز می‌کند.
 
 
برچسب ها: بازار مسکن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها