به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۲۶۰۹۳۳

حقیقت زندگی؛ قوانین جذب (قسمت اول)

حقیقت زندگی؛ قوانین جذب (قسمت اول)
درسهای رزی (شناخت هویت شخصی)
ROSI  Recognition of self-identity
درس بیست و پنجم: قوانین جذب (قسمت اول)

ثروتند بودن و تمکن مالی برای هر کسی میتونه جذاب باشه و در دوره ای زندگی میکنیم که به واسطه وجود شبکه های اجتماعی متعدد، نمایش ثروت‌هایی که یک شبه به دست اومدن، روی ذهن دیگران تاثیر میذاره.
در این مطلب قصد داریم شما رو با چند تا از مهمترین قوانین جذب ثروت آشنا کنیم که البته در اصل این قوانین به صورت تمرینهایی هستن که باید به صورت مداوم تکرار بشن.
  • صبح زود از خواب بیدار بشین
حتما شنیدین که روزی رو صبح زود تقسیم میکنن یا سحرخیز باش تا کامروا باشی. صبح زود از خواب بیدار شدن، عادت همه آدمهای موفق بوده و هست. طراوت و شادابی و فرصت شکرگذاری برای داشتن یه روز دیگه، همه اینها رو میتونین با صبح زود از خواب بیدار شدن تجربه کنین. سطح بالای انرژی مثبت خودتون رو صبحهای زود میتونین لمس کنین.
  • برای اعضا خانواده صبحانه آماده کنین و با اونها صبحانه بخورین
این خیلی خیلی مهمه که صبحتون رو با آماده کردن صبحونه برای اعضای خونواده شروع کنین و همه اونها رو به صبحونه ای که آماده کردین، دعوت کنین. شروع روز شما با یک وعده غذایی همراه با عزیزان و اشتراک احساسات مثبت و سازنده، شما رو در تمام روز بیمه میکنه
  • نا محدود باشین
هر چقدر شرایط تغییر کنن و مشکلات کوچیک و بزرگ رو پشت سر گذاشته باشین یا قرار باشه با اونها روبرو بشین، تنها کسی که میتونه این مشکلات رو حل کنه، فقط خود شما هستین و برای این کار احتیاج به به یک روحیه بسیار بالا دارین که این روحیه به دست نمیاد مگر با نامحدود فکرکردن. رویاها و اهدافتون باید برای شما اولویت بالایی داشته باشن و محدودیتها و مشکلات نباید روی مسیر رسیدن به اونها تاثیر بزارن. این روش با نامحدود فکر کردن و نامحدود درخواست کردن قابل اجرا هست.
  • چرخه ثروت رو به جریان بندازین
همونطور که در مطلب مربوط به چرخه گفته شد، کسی که چرخه رو به جریان میندازه، خود شما هستین و چرخه ثروت به گردش در نمیاد مگر با بخشش شما. از چیزهای مهم ببخشین، نه از چیزهای به دردنخور. بزرگ و مهم ببخشین تا به شما بزرگ با اهمیت بخشیده بشه. این چرخه از شما شروع میشه و به شما ختم خواهد شد.
  • نقاب ممنوع
برای رسیدن به آرزوهای بزرگ و لمش موفقیت های ارزشمند یه نکته طلایی وجود داره و اون هویت شماست. باید خودتون رو بشناسین، نقاط قوت و ضعف خودتون رو شناسایی کنین، روی قابلیت ها، استعدادها و توانمندیهاتون کار کنین و دقیقا همین ها رو به کار بگیرین. کسانی که با شما در ارتباط هستن نباید نسخه متفاوتی از شما رو ببینن و حس کنن. خودتون باشین و از خودتون لذت ببرین. ارائه هویت جعلی و زندگی کردن با نقاب برای نشون دادن یه نسخه دیگه از خودتون به دیگران، هیچ گاه شما رو به هیچ هدف والایی نخواهدد رسوند
  • صبر، تلاش، ورزش، مطالعه، مراقبه و پاکسازی
در مطلب شش ابزار به این موارد پرداخته بودیم اما اینجا لازمه که به این موارد بسیار با اهمیت دوباره اشاره کنیم. برای رسیدن به اهداف صبر پیشه کنین چون چیزهای ارزشمند به سادگی به دست نمیان. باید برای رسیدن به اونها تلاش کنین، به قول معروف، نابرده رنج گنج میسر نمیشود. ورزش و مطالعه باعث ورزیده و قدرتمند شدن جسم و روح و ذهن شما میشه و تمامی افراد موفق، ورزش و مطالعه رو در برنامه روزانه خودشون قرار میدن. مراقبه و پاکسازی، تضمین کنن سلامت ضمیر ناخودآکاه شما خواهند بود و گوهر درخشان وجودی شما رو درخشان و نورانی نگه میدارن.
و در آخر، شکر گذار باشین. نه در برابر دیگران، در برابر خداوند و در خلوت خودتون، بابت همه نعمتها و داشته هاتون شاکر باشین و فقط در سختیها به یاد خداوند نباشین. شکر باعث وفور نعمت و برکت خواهد بود.
 
 
تا همیشه با حقیقت زندگی

http://www.instagram.com/rosi.group


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها