به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۶ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۳۲۹۷۸۷

پاسخ بامزه نیمار به یک اتهام عجیب

گروه ورزشی: نیمار، مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن به شوخی پاسخ انتقادات هفته‌های اخیر را داد.
پاسخ بامزه نیمار به یک اتهام عجیب
پاری‌سن‌ژرمن ابتدای هفته جاری موفق شد با پنج گل از سد لوریان عبور کند و برای اولین بار در فصل جاری نیمار، لیونل مسی و کیلیان امباپه در جریان یک مسابقه برای تیم فرانسوی موفق به گلزنی شدند. نیمار در این مسابقه بعد از همکاری تماشایی با کیلیان امباپه و با ضربه‌ای فنی دروازه حریف را باز کرده و از عوامل اصلی برتری پرگل تیمش در لیگ فرانسه لقب  گرفت.
البته نیمار در هفته‌های اخیر شرایط دشواری را در ترکیب پاری‌سن‌ژرمن تجربه کرده و حتی چندین بار از سوی هواداران این تیم هو شده است. پاری‌سن‌ژرمن چند هفته قبل و در شرایطی که در خانه با یک گل از سد رئال مادرید گذشته و در برنابئو نیز ابتدا پیش افتاده بود، سه بار دروازه خود را باز شده دیده و با لیگ قهرمانان وداع کرد. اما رادیو RMC در ماه مارچ و بعد از حذف پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید ادعای عجیبی را مطرح کرده و مدعی شد نیمار بعد از مصرف الکل ‌در تمرینات حاضر می‌شود. حالا نیمار بعد از گلزنی در لباس پاری‌سن‌ژرمن به این شایعه عجیب واکنش نشان داده است.
نیمار بالای ویدیوی گلزنی در استوری اینستاگرام صفحه خود نوشت: "اینجا مست بودم و به همین دلیل موفق به گلزنی شدم... همان‌طوری که آنها می‌گویند."
برچسب ها: نيمار پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها