به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۳۳۷۹۰۶
میلان فاتح اسکودتو شد؛

ساسولو ۰-۳ میلان؛ به قهرمان سری‌آ سلام کنید

گروه ورزشی: میلان با سه گل ساسولو را شکست داد و به مقام قهرمانی رقابت‌های سری‌آ رسید.
ساسولو ۰-۳ میلان؛ به قهرمان سری‌آ سلام کنید
میلان در هفته پایانی رقابت‌های سری آ به مصاف ساسولو رفت؛ دیداری که در پایان با نتیجه 3-0 به سود‌ میلان خاتمه یافت تا این تیم قهرمان سری آ شود.
میلان کار را هجومی آغاز کرد و می‌‌توانست در دقیقه 8 به گل اول دست پیدا کند اما اولیویه ژیرو این موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست داد تا بازی بدون گل ادامه پیدا کند.

دو دقیقه بعد باز هم این میلان بود که می‌توانست گل اول را وارد دروازه ساسولو کند اما این بار فیکایو توموری پیش‌تاخته نتوانست ضربه آخر را بزند تا این موقعیت نیز برای روسونری از دست برود. 
در دقیقه 17 حملات میلان نتیجه داد و این تیم توانست به گل اول دست پیدا کند. حرکت فوق العاده رافائل لیائو با پاس این بازیکن به اولیویه ژیرو همراه شد و ستاره فرانسوی نیز دروازه ساسولو را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.
در دقیقه 32 میلان موفق شد به شکلی تقریباً مشابه گل اول، گل دوم را هم وارد دروازه ساسولو کند. حرکت بسیار زیبای رافائل لیائو با ارسال این بازیکن به دهانه دروازه همراه شد و اولیویه ژیرو نیز با یک ضربه تمام کننده دیگر گلزنی کرد تا نتیجه 2-0 شود.
آتش‌بازی میلان بعد از گل دوم نیز ادامه داشت و این تیم در دقیقه 36 فاصله را به عدد سه افزایش داد. ‌این‌بار فرانک کسیه روی پاس رافائل لیائو دروازه ساسولو را باز کرد تا میلان با پیروزی 3-0 راهی رختکن شود.

در شروع نیمه دوم این ساسولو بود که یکی دو موقعیت روی دروازه میلان ایجاد کرد اما نتوانست از آنها به‌خوبی استفاده کند و دروازه روسونری همچنان بسته باقی ماند.
در ادامه میلان می‌توانست روی چند ضد حمله باز هم توسط اولیویه ژیرو به گل دست پیدا کند اما شاید شکم سیری ستاره‌های این مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.
در دقیقه 78 میلان توانست توسط زلاتان ابراهیموویچ به گل چهارم دست پیدا کند اما بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که گل ستاره سوئدی در موقعیت آفساید به ثمر رسید بنابراین مردود اعلام شد.

در دقیقه 86 ساسولو می‌توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما ضربه بازیکن این تیم به تیر دروازه برخورد کرد.
در دقیقه 89 میلان باز هم این فرصت را داشت تا فاصله را به چهار گل افزایش دهد اما ضربه داویده کالابریا در دهانه دروازه با واکنش استثنایی دروازه‌بان ساسولو همراه شد.
در ادامه نیز میلان به‌خوبی کار را کنترل کرد تا بازی با همان سه گل به سود شاگردان استفانو پیولی خاتمه پیدا کند و روسونری فاتح این فصل از رقابت‌های سری‌آ شود.
برچسب ها: آث میلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها