به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۳۴۰۴۸۶
ادعای بیلد؛

فسخ یک‌طرفه؛ لواندوفسکی به سیم آخر می‌زند!

گروه ورزشی: رابرت لواندوفسکی اگر نتواند مدیران بایرن را به جدایی متقاعد کند، در نهایت اقدام به فسخ یک‌طرفه قراردادش خواهد کرد.
فسخ یک‌طرفه؛ لواندوفسکی به سیم آخر می‌زند!
بحث جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ به یکی از بحث‌های داغ روزهای اخیر فوتبال اروپا تبدیل شده است. 
این ملی‌پوش لهستانی تا تابستان 2023 با بایرن قرارداد دارد اما به نظر نمی‌رسد که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم در فصل آینده داشته باشد و این موضوع را بارها به‌صورت علنی نیز اعلام کرده است.  

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و آلمانی مدعی شده‌اند که لوا با مدیران باشگاه بارسلونا به توافق رسیده و قصد دارد پیراهن این تیم را در فصل آینده به تن کند. 
با این حال، مدیران باشگاه بایرن همچنان در گفت‌وگوهایی که انجام می‌دهند تاکید دارند که نمی‌خواهند اجازه جدایی این بازیکن را صادر کنند و امیدوار هستند که او این فصل نیز در ترکیب این تیم به میدان برود. 

 
روز گذشته اسپورت وان مدعی شده که لواندوفسکی قصد دارد به مدیران بایرن نشان دهد که کاملا در تصمیمش جدی است و به همین دلیل و به‌منظور ایجاد فشار روی این باشگاه نمی‌خواهد در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت کند. اتفاقی که دست بایرن را برای کسر دستمزد و جریمه های دیگر از جمله تبعید به سکوها باز خواهد گذاشت.

 
گویا کار به اینجا نیز ختم نخواهد شد و لواندوفسکی قصد دارد با استناد به "ماده 17 اساسنامه فیفا"، یک‌طرفه قراردادش با بایرن را فسخ کند. فیفا به بازیکنان 28 سال به بالای شاغل در یک لیگ خارجی که یک سال از قراردادشان باقی‌مانده، اجازه می‌دهد تحت شرایطی خاص، قراردادشان را یک‌طرفه فسخ کرده و با باشگاهی دیگر قرارداد ببندند ولی این اقدام تبعات زیادی برای خود بازیکن و باشگاه مقصد او خواهد داشت. لواندوفسکی برای این فسخ یک‌طرفه باید مبلغی به‌عنوان غرامت پرداخت کند و بایرن می‌تواند پرونده‌ای هم ‌علیه او در دادگاه تشکیل دهد. در صورت شکست لواندوفسکی در این جنگ قضایی، بارسلونا باید مبلغ جریمه را پرداخت کند و در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد باشگاه کاتالان با این ایده ستاره لهستانی موافق باشد.
فرانک ریبری نیز سال 2009 قصد ترک بایرن و پیوستن به رئال را داشت ولی با مخالفت اولی هوینس، مدیر وقت باشگاه ماندنی شد و 10 سال بعد را نیز در بایرن پشت سر گذاشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها