به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۴۰۱۴۱۲
آبی‌ها به لیگ بیستم استناد کرده‌اند

دلایل استقلال برای همزمانی سه هفته پایانی

دلایل استقلال برای همزمانی سه هفته پایانی
گروه ورزشی: با توجه به حضور سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی لیگ برتر، زمان برگزاری دیدارهای این باشگاه‌ها، نحوه چینش داوران، بحث حضور تماشاگران و... به مجادله ای میان مثلث مدعیان کسب قهرمانی تبدیل شده است.
یکی از سوژه های مورد بحث، زمان برگزاری دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر است. طبق اعلام سازمان لیگ، استقلال و سپاهان از ساعت 18 روز جمعه به مصاف نفتی های لیگ خواهند رفت و پرسپولیس نیز 24 ساعت بعد با پیکان روبرو خواهد شد.
استقلال و سپاهان نسبت به این موضوع معترض بوده و مدعی هستند که بازی هایشان باید همزمان با دیدار پرسپولیس برگزار شود و اینکه شاگردان یحیی گل محمدی با کسب اطلاع از نتیجه دو مدعی دیگر به مصاف پیکان بروند، مسئله ای است که با اعتراض آبی‌های پایتخت و زردپوشان اصفهان همراه شده است.
حالا خبر رسیده که باشگاه استقلال در اعتراض خود به سازمان لیگ، مدعی است از آنجایی که سه هفته پایانی لیگ بیستم به صورت همزمان برگزار شد، در نتیجه دیدارهای پایانی تیم های مدعی لیگ امسال (لیگ بیست و دوم) نیز باید در یک ساعت برگزار شود.
در لیگ بیستم، تیم های پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی حضور داشتند. با این حال، تمامی بازی های سه هفته پایانی به صورت همزمان برگزار شد. در تاریخ 29 تیر 1400 دیدارهای هفته بیست و هشتم از ساعت 21:15 آغاز شد. پرسپولیس با 5 گل از سد ماشین سازی گذشت و سپاهان نیز یک بر صفر شهرخودرو را شکست داد.
هفته بیست و نهم نیز سوم مرداد و از ساعت 21:15 شروع شد که شاگردان گل محمدی سه بر یک تراکتور را از پیش رو برداشتند و سپاهان نیز با 2 گل از سد همشهری خود یعنی ذوب آهن عبور کرد. دیدارهای هفته سی ام نیز هشتم مرداد برگزار شد که پرسپولیس با 2 گل پیکان را شکست داد و قهرمان شد، سپاهان نیز با نتیجه 2 بر یک استقلال را مغلوب کرد.
حالا باشگاه استقلال با استناد به نحوه برگزاری سه هفته پایانی لیگ بیستم، مدعی است که سه بازی آخر تیم های مدعی نیز باید همزمان برگزار شود. استدلال دیگر آبی ها نیز این است که برخلاف لیگ بیستم و که فقط سپاهان و پرسپولیس شانس قهرمانی داشتند، امسال سه تیم برای بالای سر بردن جام می جنگند.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها