به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۰۴۴۷۳

پرز حضور رئال در لالیگا را کسر شأن می‌داند!

پرز حضور رئال در لالیگا را کسر شأن می‌داند!
گروه ورزشی:خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مصاحبه جدید خود ادعایی عجیب در مورد فلورنتینو پرز مطرح کرد.به گزارش "ورزش سه"، اختلافات خاویر تباس و فلورنتینو پرز پس از اعلام آغاز پروژه سوپرلیگ اروپا به اوج رسید. پروژه‌ای که به سرعت شکست خورد ولی رئال مادرید همراه با بارسلونا به دشمنان اصلی رئیس لالیگا تبدیل شدند. هر دو باشکاه حاضر به امضای قرارداد با اسپانسر لالیگا نشدند و تباس بارها به این مسئله اعتراض کرده است.

رئیس لالیگا در مصاحبه جدید خود گفت که پرز لالیگا را برای تیمش کوچک می‌داند: «من سال‌هاست پرز را می‌شناسم و رابطه ما گاهی خوب بوده، گاهی بد و گاهی نیز بسیار بد. الان ارتباط ما بسیار بد است. من می‌دانم که پرز لالیگا را برای رئال کوچک می‌داند و می‌گوید چرا رئال باید به شهری با 40 هزار نفر جمعیت برای بازی برود و اینکه رئال در لالیگا از لحاظ مالی چندان سود نمی‌کند و به همین دلیل به دنبال پروژه سوپرلیگ بود. او تکرار می‌کرد که قصد نابودی لیگ‌های داخلی را ندارند ولی خودش می‌دانست که دروغ می‌گوید.»

تباس ادامه داد: «درآمد رئال و بارسا از حق پخش تلویزیونی لالیگا به اندازه تیم‌های لیگ برتری است ولی نمی‌دانم چرا همیشه به این قضیه اعتراض می‌کنند. به خصوص رئال بیش از اندازه می‌نالد. این درست نیست و خودشان هم این را می‌دانند. وقتی فهرست پردرآمدترین تیم‌های دنیا اعلام می‌شود، همیشه رئال و بارسا در صدر هستند. پس دیگر برای چه اعتراض می‌کنید؟»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها