به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۱۶۹۲۳

راهکار ویژه سرلک برای عبور از چالش سربازی

راهکار ویژه سرلک برای عبور از چالش سربازی
گروه ورزشی:هافبک شماره 10 پرسپولیس این روزها با چالش حضور در خدمت سربازی مواجه شده و به دنبال راهکاری برای عبور از آن است.به گزارش "ورزش سه"، میلاد سرلک هافبک دفاعی پرسپولیس که طبق نامه نظام وظیفه از شهریورماه مشمول خدمت سربازی خواهد شد، اکنون دو راهکار برای عبور از آن پیش رو دارد و به دنبال به نتیجه رساندن آن است.

تا پیش از اردوی شهریورماه و طبق اعلام سازمان لیگ برتر 5 هفته از لیگ برتر برگزار خواهد شد و سرلک باید عملکردی از خود داشته باشد تا بتواند در لیست امیر قلعه نویی برای اردو نام خود را قرار دهد. در صورت دعوت میلاد سرلک به اردوی تیم ملی او بار دیگر از معافیت سربازی تا 30 سالگی می‌تواند بهره ببرد و مشکلی بابت همراهی سرخپوشان نخواهد داشت.

از سویی دیگر هافبک شماره 10 سرخپوشان که آخرین بار به اردوی اسفندماه تیم ملی دعوت شده و در بازی تدارکاتی سال جدید نیز برای تیم ملی به میدان رفته، به دنبال این است تا معافیت دانشجویی دریافت کند و طی روزهای اخیر این موضوع را با جدیت دنبال کرده است. در صورتی که سرلک موفق به انجام این موضوع شود، بار دیگر قادر خواهد بود از معافیت بهره برده و مشکلی برای همراهی سرخپوشان در فصل جدید نخواهد داشت.
برچسب ها: میلاد سرلک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها