به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۲۷۰۳۱

طعنه دوباره کین: تاتنهام کجا و بایرن کجا!

طعنه دوباره کین: تاتنهام کجا و بایرن کجا!
گروه ورزشی:هری کین، ستاره انگلیسی بایرن مونیخ، بار دیگر از تفاوت شرایط باشگاه جدید و سابقش صحبت کرده است.به گزارش "ورزش سه"، کین بالاخره پس از سال‌ها حضور در تاتنهام در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال این باشگاه را ترک کرد و راهی بایرن مونیخ شد تا تجربه جدیدی را به دست آورد.این ستاره انگلیسی در طول سال‌های حضورش در تاتنهام هرگز موفق نشد قهرمانی با این تیم را تجربه کند و پیش از این تاکید کرده بود که اشتیاقش برای بالا بردن جام قهرمانی و همچنین حضور مداوم در لیگ قهرمانان باعث شد که چنین تصمیمی بگیرد.

او در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی انگلیس برابر اوکراین در مرحله انتخابی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا هم بار دیگر به تفاوت سطح بایرن مونیخ و تاتنهام اشاره کرد تا نشان دهد که هنوز از اینکه پیراهن تیم جدیدش را به تن کرده بسیار خوشحال است.

کین در این باره به خبرنگاران گفت: «مطمئنا فشاری که در بایرن روی دوش من و همه بازیکنان است با آنچه پیش از این در تاتنهام تجربه کرده بودم قابل مقایسه نیست. البته که ما به دنبال کسب جام و قهرمانی در تاتنهام بودیم، اما وقتی چند بازی پیروز نمی‌شدید هم مشکلی وجود نداشت.

احساسی که در بایرن مونیخ وجود دارد این است که شما باید در هر دیداری که به میدان می‌روید برنده باشید. ما دو بازی اول را با نتایج 0-4 و 1-3 بردیم اما هنوز درباره این که همه از سبک بازی ما خوشحال نیستند صحبت می‌شد. این شرایطی است که ناخواسته در هر باشگاه بزرگی در جهان وجود دارد و بایرن هم یکی از آنهاست. وقتی بار دیگر به اردوی باشگاهی برگردیم باید لیگ قهرمانان را شروع کنیم و همه انتظار دارند که آنجا هم پیروز باشیم و شانس خوبی برای قهرمانی داشته باشیم. بنابراین من باید با احساسی متفاوت نسبت به آنچه قبلا داشتم قدم به این مسابقات بگذارم.»
برچسب ها: هری کین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها