به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۵۴۱۶۳

ستاره ژاپن علیه سرمربی: هیچ کاری نکردی

ستاره ژاپن علیه سرمربی: هیچ کاری نکردی
گروه ورزشی:هیده‌ماسا موریتا، ستاره تیم ملی ژاپن، از عملکرد هاجیمه موریاسو روی نیمکت این تیم برابر ایران راضی نیست.به گزارش "ورزش سه"، شکست تیم ملی ژاپن برابر تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باعث شده است که انتقادها از عملکرد موریاسو به شدت افزایش پیدا کند.

این مربی ژاپنی که پیش از این به‌خاطر بردن تیم ملی کشورش به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به یکی از اسطوره‌های ژاپن تبدیل شده بود، حالا به‌خاطر صعود نکردن به مرحله نیمه نهایی جام ملت‎‌های آسیا با فشار شدیدی روبرو است.بسیاری از کارشناسان، رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان معتقد بودند که این تیم شانس اول کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست اما این اتفاق رخ نداد و حالا حتی ستاره تیم ملی ژاپن هم از عملکرد موریاسو انتقاد کرده است.

موریتا که موفق شد تک گل تیم ملی کشورش برابر ایران را به ثمر برساند، درباره شکست در این بازی به خبرنگاران گفت: «ما نتوانستیم مفهوم لازم برای کمک به تیم و غلبه بر شرایطی که ایجاد شده بود را با بازیکنان به اشتراک بگذاریم و این باور را در تیم ایجاد کنیم.

در نهایت شرایط به این صورت پیش رفت که ما نتوانستیم اشتباهاتی که پیش از این باعث شده بود در بازی برابر تیم ملی عراق هم شکست بخوریم را تصحیح کنیم. صادقانه من امیدوار بودم که توصیه‌ای از سوی نیمکت به ما برسد اما این اتفاق رخ نداد.»فشارها در ژاپن روی موریاسو روز به روز بیشتر می‌شود و با وجود اعلام رئیس فدراسیون فوتبال این کشور مبنی بر ادامه همکاری با او، بسیاری از مردم این کشور هم معتقد هستند که وقت اخراج او رسیده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها