به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۵۸۷۵۲

هشدار به یونایتد: تا پپ نرود وضعتان همین است

هشدار به یونایتد: تا پپ نرود وضعتان همین است
گروه ورزشی:جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که منچستریونایتد تا زمانی که پپ گواردیولا از منچسترسیتی جدا نشود شانس موفقیت نخواهد داشت.به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا از زمان پیوستن به منچسترسیتی و نشستن روی نیمکت این تیم تا به حال عملکرد بی‌نظیری داشته و جام‌های بسیار زیادی را برای این تیم به ارمغان آورده است.

این در حالی است که منچستریونایتد تقریبا در همین بازه زمانی و پس از خداحافظی سر الکس فرگوسن از دنیای فوتبال با مشکلات بسیاری روبرو شده که کار را برای آنها سخت و دستشان را برای مدتی طولانی از جام قهرمانی کوتاه کرده است. 

با این حال، سر جیم راتکلیف که مالک جدید این باشگاه است، هفته گذشته مدعی شد که قصد دارد به دوران درخشان سیتی پایان دهد و می‌خواهد تمام تلاشش را برای تبدیل دوباره یونایتد به تیم اول انگلیس در چند سال پیش رو به کار بگیرد. 

کاراگر در بخشی از ستونش برای تلگراف نوشت: «منچستریونایتد باید کنار زدن منچسترسیتی را تا زمانی که پپ گواردیولا هنوز در فوتبال انگلیس حضور دارد به دست فراموشی بسپارد چون بعید به نظر می‎‌رسد که این کار شدنی باشد. 

آنها می‌توانند مالکان را تغییر دهند، بهترین مدیر اجرایی و مدیر ورزشی دنیا را به کار بگیرند، دپارتمان جذب بازیکن را تغییر دهند، اولدترافورد را بازسازی کنند و بهترین سرمربی ممکن پس از فرگوسن را استخدام کنند. مهم نیست. تا زمانی که پپ اینجاست، سیتی کوتاه نخواهد آمد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها