به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۲۱:۴۱
 
۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۹۳۱۳۲

آرایش دردسرساز همسر رییس‌جمهور چین

گروه بين‌الملل: روزنامه "دیلی میل" با انتشار تصاویری از بانوی اول چین به صورت سفید شده او به دلیل استفاده از پودر سیلیکا در آرایش اشاره کرده است و این موضوع را سوژّه تیتر یک خود قرار داده است. البته این روزنامه اشاره کرده که این مشکل ممکن است برای بسیاری از خانم های معروف دیگر نیز به دلیل استفاده از این پودر برای شفاف تر و شاداب تر نشان دادن چهره روی دهد.

 

 

 

به گزارش خرداد، همزمان با استقبال پرشکوه خاندان سلطنتی بریتانیا از "شی جین پینگ" رییس جمهوری چین آرایش بی دقت خانم "پنگ لیوان" همسر او و بانوی اول چین در جریان شرکت در مراسم ضیافت در بریتانیا سوژه رسانه های بریتانیایی شده است.

  

 

 

 
دیلی میل اشاره می کند که همسر رییس جمهوری چین زمانی که وارد سالن شد نشانه های پودر سفید رنگ سیلیکا بر روی پیشانی و بینی اش دیده می شد. میزبان این ضیافت شاهزاده "اندرو" بوده است. دیلی میل با انتشار تصاویر دیگری نشان داده که در حین سخنرانی رییس جمهوری چین چهره شاهزاده اندرو نشان می داد که سخنان "شی" او را جذب نکرده و رغبتی به ادامه گوش دادن به سخنان او نداشته است.

 

 

 

 

 

 
دیلی میل اشاره کرده که پیش تر نیز اتفاق مشابه همسر رییس جمهوری چین برای "آنجلینا جولی" و دیگر ستارگان هالیوودی نیز در مراسم مختلف روی داده بود.