به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۸
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۱۸۷۴۰
تهراني‌ها، اين روزها با صداقت آمريكايي مواجه مي‌شوند!

حكايت «صداقت آمریکایی»، و «ريش‌پرفسوري» طرف ايراني!

گروه سياسي: تهراني‌ها، اين روزها كه به خيابان‌ها مي‌آيند با صداقت آمريكايي مواجه مي‌شوند! بيلبوردهايي بزرگ كه بخشی از اقدامات جریانی خاص عليه ديپلماسي دولت روحاني ارزيابي مي‌شود به يكباره در ميادين و بزرگراه‌هاي تهران برافراشته شد كه طرف ایرانی با «ریش پروفسوری»! (منظور طراحان ظريف، وزير خارجه است) و طرف آمریکایی با شلوار «نظامی» دیده می‌شود.
حكايت «صداقت آمریکایی»، و «ريش‌پرفسوري» طرف ايراني!
اين بيلبوردها بازتاب وسيعي در رسانه‌هاي خارجي داشته و بسياري از تحليل‌گران رسانه‌هاي غربي و حتي عربي، اين موضوع را نشان دهنده حاكميت چندگانه در ايران و همچنين تلاش مضاعف افراطيون براي بر هم زدن مذاكرات ارزيابي كردند. يكي از رسانه‌هاي غربي در اين باره نوشت: بنرهایی که به نظر می‌رسد هدف از آنها، «تخریب» مذاکرات ایران و آمریکا باشد، از روز دوشنبه در اکثر تقاطع‌ها و خیابان‌های تهران نصب شده‌اند. این بنر‌ها که «صداقت آمریکایی» عنوان گرفته‌اند، به نظر می‌رسد حاوی این پیام باشند که مذاکره با آمریکا سودی ندارد چرا که آمریکایی‌ها «فاقد صداقت» هستند.

این بنر‌ها چند روز پس از آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ در ژنو در خیابان‌های تهران نصب شده‌اند؛ مذاکراتی که از سوی طرف‌های غربی و حتی آمریکایی‌ها «جدی» و «مفید» توصیف شده و قرار است در هفته‌های آینده، ادامه یابد. در جریان این مذاکرات، هیئت‌های مذاکره کننده ایرانی و آمریکایی با یکدیگر جداگانه دیدار و گفت‌و‌گو داشتند. آمریکا، بریتانیا، فرانسه، روسیه و چین، پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد، به علاوه آلمان، گروه ۱+۵ را تشکیل می‌دهند.

در داخل، نيز اين موضوع بازتاب وسيعي داشته و پس از ايرنا، اغلب سايت‌هاي خبري به آن پرداخته اند. سایت آینده در این باره گزارش داده است که «بعد از ماجرای کفش پراکنی در فرودگاه مهرآباد، فشارهای سنگین برخی رسانه‌های وابسته به بیت‌المال و اقدامات سبک برخی از نمایندگان مجلس در هجمه به تیم مذاکره کننده هسته‌ای، این بار شهرداری تهران هم ظاهرا وارد فضای دیپلماسی شده و دامن زدن به فشار تبلیغاتی بر تیم مذاکره کننده وارد شده است.»
در همين زمينه سايت تابناك نزديك به محسن رضايي نيز نوشت: نصب حجم وسیعی از بنرهای بزرگ در نقاط مختلف تهران با طرح های نمادین مبلغ عدم هرگونه مذاکره با آمریکا، این پرسش را پیش کشیده که چه نهادی با چه پشتوانه ای اقدام به نصب این حجم عظیم از تصاویر کرده و چه میزان تاثیرگذار خواهد بود؟...در یکی از این تصاویر، یک سوی میز مذاکره شخصی با کت و شلوار نظامی مقابل شخصی با ریش پرفسوری نشسته و ظاهراً اشاره مستقیمی به مذاکرات اخیر دارد.

در تصویر دیگر دستی برای گرفتن دستی دیگر دراز شده که به دست شیطان تعبیر شده و در تصویر سومی که بیشتر در سطح پایتخت دیده می‌شود، مردی به همراه سگ وحشی پای میز مذاکره نشسته است. به نوشته اين سايت؛ آن گونه که نشانه‌های پای این بنر‌ها حکایت می‌کند، تصاویر توسط سازمان هنری اوج به مدیرعاملی احسان محمدحسنی تهیه شده و نشر یافته است؛ سازمانی که البته یک مؤسسه است و محمدحسنی نیز تنها در این سازمان نیست و ظاهراً مسئولیت‌های دیگری نیز دارد!

اعلام «شروط لازم» برای مذاکره «محتاطانه» با آمریکا

در همين حال و همزمان با اظهارات معاون قرارگاه خاتم الانبيا(ص) كه عنوان كرده بود: مرگ بر آمریکا به منزله اعوذبالله‌من‌الشیطان‌الرجیم است و همچنين سيداحمد خاتمي مبني بر اينكه شعار مرگ بر آمريكا بايد ادامه يابد، عبدالنبی صداقت٬ مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه «احراز بازگشت آمریکا از مواضع سلطه جویانه و شیطنت آمیز و در عین حال جنایتکارانه و اثبات پشیمانی سردمداران و سیاستمداران آن از مواضع خصمانه نسبت به نظام جمهوری اسلامی و جبران صدمات و آسیب‌هایی که طی چند سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون به این نظام وارد کرده‌اند» را «شرط ضروری و لازم برای پیگیری محتاطانه مسائل از طریق دیپلماتیک» اعلام کرد.

۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۱:۴۵
این هم سیاستیست که امیدوارم که جواب بدهد (153537)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۹:۵۱
با توجه به اینکه اسراییل و عربستان و ...ناراحت از نزدیک شدن ایران و آمریکا در مذاکرات هستند این کارها چه معنایی میتواند داشته باشد؟در ضمن مگر مقام معظم رهبری نفرمودند. . . در مسایل سیاسی دخالت نکنند؟ (153628)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۳۱
از این گفته شما خندم گرفت!! (154317)
dbbdbdbdbdbddbdbdb
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۰:۵۳
ما ایرانیها که تو کار خودمون موندیم کشورهای دیگه حق دارند. بگند ایرانیها عجول و دمدمی مزاجند (153674)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۳۲
په نه په میخواین بنویسن اوباما روحانی پیوندتان مبارک .!؟
اونا دارن با سیاست با ما میان جلو بد نیست ما هم یه کم با سیایت باشیم. (153895)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۷:۵۲
به نظر شما سیاست یعنی این بنرها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (154599)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۸:۴۴
چرا یکی نمیره بررسی کنه ببینه کیهان و شریعتنداری چقد پول از اسرائیل و عربستان گرفتن که مانع این رابطه بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه نه اینکه عربستان به فتنه گرا پول داده بودن که ایران بهم بریزن خب الانم با جلوگیری از رابطه ایران و آمریکا داره همون هدفو دنبال میکنه پس شک ندارم به شریعتنداری پول داده!!!شریعت دستو خوندن بچ :-) (154208)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۱:۵۷
جبهه پایداری و تندروها جلو تر از مواضع رهبری حرکت میکنند .همین.والسلام. (153544)
حاجی
Germany
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۱:۳۱
"شرط ضروری و لازم برای پیگیری محتاطانه مسائل از طریق دیپلماتیک"
این شروط لازم محقق نشه مسائل رو از طریق نظامی و جنگ میخوان پیگیری بکنن؟
رگ حیات یه عده به جنگ بستس واقعا! (154553)
قرمز پر رنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۲:۰۶
همه می دونن این حرف ها فقط محل مصرف داخلی داره و البته برنامه ای هست برای جلب نظر مردم در مورد 13 آبان امسال
آخه میدونن امسال شعار مرگ بر آمریکا شاید خیلی پر رنگ نباشه (153545)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۳۳
اقا قرمزی نکنه فکر کردی مردم عادی تو این راهپیمائیها شرکت میکنند (153897)
N@VID
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۲:۱۶
باور کنید امریکا به فکر منافع خودشه . یه نمونش اینه که وقتی دید که دیگه دیگه نمیتونه با حکومت مردمی و ملی و به حق مرحوم دکتر محمد مصدق کار کنه به راحتی پا روی خواست مردم ایران گذاشت و سیاست های خودش رو اعمال کرد . فکر نکنیم که امریکا سیاست هاش عوض شده و دیگه الان به فکر مردم جهان افتاده . سیاست هاش همون سیاست هاس ولی روش انجام دادنشون رو عوض کرده . پس بیایم به رابطه با امریکا معقولانه فکر کنیم . . . (153546)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۹:۳۴
این در مورد همه کشورهای دنیا صادقه!
همه به دنبال منافع ملیشون هستن! فقط نمی دونم چرا ما هنوز این مساله رو نفهمیدیم و هنوز روابط بین المللی رو با رفیق بازی اشتباه گرفتیم. اینجا باید شطرنج بلدباشی! (153619)
حامد
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۰:۲۱
ما مطمئنیم که آمریکا به دنبال منافع خودش هست و ذره ای دلش به حال دیگر انسان ها نسوخته ، اما آیا ما خودمون هم نباید به فکر منافع خودمون باشیم؟ ما باید با آمریکا رابطه داشته باشیم نه برای اینکه آمریکا بیاد و از منافع خودش بگذره ، برای ینکه ما منافعمون تامین بشه. (153643)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۵۸
روسیه و چین چطور؟! آنها دنبال منافع ایران هستند؟! چرا در مورد رابطه با روسیه و چین اینطور که شما می گویید فکر نکنیم؟! (153741)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۰:۵۲
تو این محاصره اقتصادی فقط چین به دادمون رسیده، روسیه هم درسته که اس 300 نداده ولی تا دلتون بخواد اس 200 و کاتیوشا و پهباد و ... بهمون داده (154539)
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۱۵
هر کشوری بفکر منافع خودشه دوست من. مهم اینه که چطور واکنش داده شود !!! با حرف و شعار مانند پیشین یا با کنش و پیوستگی و پرکاری در دنیای امروز. با رفت و آمد و ارتباطات میتوان منافع خود را نگهداشت نه با بانگ زدن . مانند آلمان، ژاپن و کره جنوبی و ......... . (153866)
N@VID
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۱۲
دوستان من نگفتم که بهترین روش قطع ارتباط با امریکاست . بلکه یک ارتباط معقولانه . (153998)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۴۵
وقتی یک عده از مسئولان ایرانی به فکر مردم و خواست مردم خودشون نیستن شما انتظار دارین مسئولین آمریکایی به فکر مردم ایران باشن؟ حالا فرض کنید سیاست آمریکا مثل قبل باشه و سیاست ما هم مثل قبل کدوم بیشتر ضرر کرده ؟ مردم ایران مشکل دارو دارن یا مردم آمریکا ؟ حداقل به یه ثبات داخلی برسیم و کمی پیشرفت واقعی داشته باشیم بعد از این انتظارات داشته باشیم وگرنه مردم هستن که ضرر می کنن نه مسئولین نظام (154094)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۴۹
ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﻳﺰ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﻓﻜﺮ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻦ, ﺣﺘﻲ اﻳﺮاﻥ ﻫﻢ ﺩﺭ ﺣﻤﺎﻳﺖ اﺯ ﺣﻤﺎﺱ و ﺑﺸﺎﺭ اﺳﺪ و ﺣﺰﺏ اﻟﻠﻪ ﻟﺒﻨﺎﻥ, ﻣﻨﺎﻓﻌﻲ ﺭﻭ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻣﻲ ﻛﻨﻪ. ﻣﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﻋﺎﻗﻞ ﺑﺎﺷﻴﻢ, ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺟﻨﺎﺏ ﻇﺮﻳﻒ, ﺑﺎﺯﻱ ﺑﺮﺩ ﺑﺮﺩ (154098)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۵۰
ﻓﻚ ﻛﻦ ﺗﻨﻬﺎ ﺳﻼﺣﺸﻮﻥ ﺷﺪﻩ ﺑﻴﻠﺒﻮﺭﺩ, ﻓﻚ ﻛﻦ (154100)
حقیقت پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۴۹
من دین ندارم من کافرم اما دزد کرواتی تو خونم راه نمیدم. ای کاش مشکل دارو وبیکاری حل میشد اونم خودمون تا دزدیم نمیشهه (154350)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۰۰
کاش ما هم مثل اونها کمی به فکر منافع کشور و البته مردم خودمون بودیم. (154106)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۴:۲۴
اگر محسن هاشمی شهردار می شد اینطور نمی شد!

قالیباف داره. . . . میکنه با این کارها!! (153561)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۳:۲۰
دنیا مالی و راستگو (!)... (154485)
بوشهری
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۷:۳۹
چه مملکت بی صاحبی داریم که هر گروه میتونه برضد برنامه های دولت رفتار کنه. . . (153569)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۰:۴۸
کجای کاری، اگر دولت دولت اصولگرا بود،و این حرکت انجام می شد،تا حالا هزار نفر را تفهیم اتهام کرده بودند و داخل اوین آب خنک می خوردند (153668)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۱۲
این یعنی آزادی گرچه شماها معنی آزادی را نمیفهمیند (153755)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۴۱
این یعنی سو استفاده از اموال دولتی!
اگر دم در خانه خودشون میزدن یا مثلا جلوی وزارت خارجه پلاکارد می گرفتن، اون موقع آزادی بود دوست عزیز (153811)
حسين تبريزي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۳۱
اينكه افراطي ها براي هر كاري تو اين كشور آزادند حرفي نيست و ثابت شده است . آن آزادي كه هميشه صحبتشه آزادي مخالفه ، اينو تو نفهميدي . (153953)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۳۸
این افراطیون دارن از آزادی دولت سو استفاده میکنند.دولت باید در برخورد با اینها کمی از قوه قهریه استفاده کند (153958)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۲:۰۰
معنی آزادی رو سال 88 فهمیدیم (154418)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۷:۴۱
این دیگه آخرین تقلاها و تلاش های مزبوحانه طرف مقابل، و نهایت عصبانیت از سر استیصال آنهاست.

ببین چقدر ذلیل شدن که از بیلبورد برای مقاصد سیاسی استفاده می کنند آنهم با این ادبیات (153570)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۷:۴۶
در هر صورت دیشب جمعشون کردن ولی چه فایده تاثیر بیرونی این اقدام جمع شدنی نیست (153572)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۷:۵۵
بااین کارها میخوان از مردم ایران مخصوصن تهران انتقام بگیرندبعلت رای نیاورردن درانتخابات 92.تا ملت یه مقدارامیدوار میشن به مذاکرات ونتایجش یه ضدحال میزنند. (153573)
م م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۲۸
آمریکا منافع خودش رو داره دنبال میکنه
ما هم باید با سیاست ورزی منافع خودمون را دنبال کنیم
من به ظریف و تیم مذاکره کننده ایمان دارم
هر چند که به جلیلی رای دادم (153700)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۸:۵۱
خدایا همه ی مریض ها رو شفا بده! یه عده ای مریض، نمی توانند یک دقیقه راحتی ملت رو تحمل کنند! (153599)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۴۲
اگه قابل شفا دادن نیستن نابودشان کن آمیییییییین!!!!!!!!!!!!!!!! (154141)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۸:۵۴
به خدا اين افرادي كه اين كارها دارن مي كنن فقط يك ماه اصلا نه فقط يك هفته بيان و به جاي ماي زندگي كنند ببينم بعد از اين نوع زندگي كردن باز هم همين نظر دارند يا نه بابا به خدا ما راي داديم واسه تغيير چرا مردم را در نظر نمي گيرين .
"با تشكر فراوان از اقاي ظريف" (153603)
صداقت سنج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۸:۵۶
دنیا نمی داند دم خروس را باور کند یا قسم حضرت عباس را ! این دوگانگی دیدگاه با خواست آقای روحانی از آمریکا منافات دارد که "با یک صدا با ما حرف بزنید" شما صداقت ایرانی را اینگونه نمایش می دهید؟ (153607)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۸:۵۸
همه چی رو با همه چی قاطی می کنند. من هم می گم "مرگ بر روسیه" به معنای لعنت بر شیطان است! یا مرگ بر هر چیز دیگه!! (153608)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۸:۵۹
اینکه صداقت ندارن معلومه دیگه نیاز به بیلبورد نداره که
اینو حتی اونایی که شدیدا موافق مذاکره و رابطه اند می دونن
اخرین موردش همین هدیه تقلبی
من نمی دونم اینایی که از امریکا حمایت می کنن ایرانی هستن یا امریکایی
یه جوری از امریکا دفاع می کنن که خود امریکایی ها همچین دفاعی از خودشون نمی کنن
حتما ایران باید عذر خواهی هم کنه اره ؟
امریکا ببخشید که تو کشور ما کودتا کردید
ببخشید که ما رو تحریم کردید
ببخشید که پول های ایرانو بهش پس نمی دید
ببخشید که 8 سال به کشور ما حمله کردید و جوانان ما رو کشتید
ببخشید که هدیه تقلبی به ایران می دید
به خاطر همه خیانت ها و جنایت هایی که انجام دادید ما از ملت بزرگ و متمدن امریکا عذر خواهی می کنیم
بهار انشالله تایید می کنی دیگه اخه تو از همه امریکایی تری
بهار امریکایی (153609)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۰:۳۹
انصافا خودمون خیلی با خودمون صادقیم؟!
یارو میاد بلبرینگ آشغال چینی رو با بسته بندی جنس درجه یک آلمانی به هموطنش قالب می کنه و سودشو می بره یک آبم روش!
انصافا ما به هموطن خودمون رحم و مروت داریم که از دیگران توقع داشته باشیم؟! (153660)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۴۳
حرف حق است حرف حق هم که جواب نداره (154026)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۰۶
می توان بخشید اما نمی توان فراموش کرد(نلسون ماندلا)
ولی ما حتی با صدام صلح کردیم.مگر فراموش کرده اید؟
ملت ایران اراده خود را در انتخابات نشان داد.سیاست های تنش آلود گذشته ما را به این حال و روز انداخته است.درد و رنج مستمندان جامعه را نمی بینید.تو را به خدا بگذارید این مردم آب خوش از گلویشان پائین رود.یادتان باشد سیاست خارجی دیپلماسی کار آزموده می طلبد و به جای شعار به شعور نیاز دارد. (153853)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۰۲
برو بابا حال نداری فعلا عصبانیتت رو کنترل کن
شما اصن موضوع رو نگرفتی نشستی رو منبر شور انقلابی برت داشته!!
یا نکنه از اون برادران خوشتیپ هستی که تو پریروز توی نصب بیلبورد ها متحمل زحمت شدی و البته دیروز همت مضاعف کردی بیلبوردها رو جمع کردی!!
اگه اینطوره جا داره خسته نباشید بگیم و خواهش کنیم ازت که سر جمع شدن بیلبوردها از ما عصبانی نباشی ما بی تقصیریم. فقط سوال ما اینه که شمایی که نمیتونین روی حرفتون وایسن چرا این همه هزینه تبلیغات ( پوچ )
(پی نوشت: ما خوب بلدیم از در منطق وارد بحث با اصولگراها بشیم. اما لحن حرف زدن شما جایی واسه بحث منطقی نمیذاره. گوش تو گرفتی و فریاد میزنی. فریادت بیهوده است برادر) (153986)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۱:۲۱
الان این جوابی که دادی مثلا منطقی بود ؟؟
لحنم مشکلی داشت ؟
و در اخر می دونم فریادم بیهوده است اما می گم
تا پس فردا که رفتید مذاکره کردید و دوباره یه هدیه تقلبی گرفتید و سرتونن کلاه رفت این هوا نگید که نگفتند
امریکا صداقت خودشو هزار بار نشون داده این بارم روش
در ضمن جوابی که به دوست بالا دادم هم بخون البته اگه بهار بذاره که نمی ذاره یا دیر تایید می کنه یا اصلا تایید نمی کنه
در اخر چون اینجا نظر بسته می شه اگه واقعا جواب منطقی داری (نه اینکه بگی بیلبورد نصب کردی و .......) این ایمیل navid_97_76@yahoo.com
بگید تا ما هم به راه هدایت شیم
در ضمن ما روی حرف خود ایستادیم ( امریکا شیطان بزرگ است ) (154383)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۹:۱۱
جبهه ی پایداری (153613)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۹:۳۹
باید دید پشت صحنه این بیلبوردها با این هزینه ای که براشون شده چه کسی هست؟ مسلما یک سازمان خصوصی بدون حمایت قوی و موثر کانون های قدرت نمی تونه این صحنه گردانی رو انجام بده! واین کانون های قدرت باید تبعات اقدامشون رو بپذیرن! (153621)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۹:۵۰
سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به انتشار نادرست اخباری به نقل از وی در خصوص غنی سازی در ایران و با رد این اظهارات مبنی بر اینکه موضوع تعلیق و توقف در حال حاضر بی‌معناست زیرا اصلا تولیدی وجود ندارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران اورانیوم با غنای 20 درصد را تولید می‌کند و ما اورانیوم با این غنا را تولید می‌کنیم .

سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: ما حاضریم بیش از آنچه نیاز نداریم را به مذاکره بگذاریم اما درصدی از میزان غنایی که به آن احتیاج داریم کوتاه نخواهیم آمد.

نقوی حسینی همچنین با اشاره به تاکید مجلس بر حفظ حقوق مسلم هسته‌ای کشورمان افزود: وکلای ملت اجازه تضیع حق مسلم هسته‌ای ایران را به کسی نخواهند داد.

وی در پایان گفت: حق هسته ای ملت ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست ما اختیار و حق خود را به مذاکره نخواهیم گذاشت. (153625)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۰۹:۵۸
به نظر من 4میلیون پایداری را یه چند مدتی بفرستن سوریه تا این مذاکرات درست بشه. (153631)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۰:۲۸
اینها همه سیاه بازیه مرد مو فیلم می کنند صدام که اینهمه جوانهای مارامستقیما شهیدکرده اینهمه ویرانی وووو دو روزه داداش شده وصداقت بارمون کرده بود فراوان بسه دیگه شب وروز زحمات سرمایه مارا فرستادید به عراق وسوریه ولبنان غزه وه اران جای دیگه که صداقتتون نزاشته
ما بدونیم....... دیگه باز ازجیب جان ما هزینه نکنید فیلم بازی بسه ما حالیمونه (153646)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۰:۳۰
اینها دست انتقام شهردار تهرانه....می بینید برای یک دستمال قیصریه ای را آتش می رنند.....تقوا و اخلاص کیلویی چنده؟! (153649)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۰:۵۲
نظامیان هم در سیاست دخالت نمیکنند .مگه نه ؟ منافع اینها ببین با کشورهایی مثل عربستان واسراییل همسو است . الان اسراییل از حرف تنروهای داخلی خوشش میاد . (153672)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۰:۵۵
الان به سود ماست که مذاکر کنیم برای دشمنی همیشه وقت هست به فکر مردم باشید (153675)
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۲۵
حتما هر کشوری به دنبال منافع خودش هست
آمریکایی ها هم تا به حال صداقت از خودشون نشان ندادن
این دیگه نصب بیلیبورد نمی خواد
بالاخره عالم سیاسته دیگه
ما هم باید در داخل ایران انسجام داشته باشیم و یک صدا رو به دنیا مخابره کنیم (153695)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۵۲
در تاریخ اسلام خوارج شباهت خوبی برای این گونه رفتارهاست (153732)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۴۴
اگه گروه مذاکره کننده مصمم باشه و با مقامات عالی رتبه هم هماهنگ باشن ، هیچ کدوم از این اقدامات نمیتونه خللی ایجاد کنه چون بیشتر مردم به دلایل مختلف خواستار حل و فصل این اختلافات با غرب و به ویژه با آمریکا هستن. (153822)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۰۴
این تندروها خودشون بکشنم دیگه نمی تونن رو نظر مردم تاثیر بذارن. گروه دیپلماتی سیاسیمونم انقد سیاس هستند که جواب گندکاری اینا رو بدن. (153851)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۴۷
ما مقاومتمان تمام نمی شود! بگذارید بسوزیم! عمر ما چه اهمیت دارد ! مهم آن است که برخی نان هسته ای بخورند و برخی در مقاومت حمایت از نان خوردن آنها نان را در خون خود بزنند! اصلا مهم نیست دختری که فوق لیسانس می خواند و نامزدش که دکترا خوانده بیکار باشند و پول سفر هفتگی به تهران را نداشته باشند که ...! مهم نان هسته ای است که برای آقایان هم نان است و هم نام! و هم موضع دینداری!!! و شرم ندارند که ببینند کاد الفقر ان یکون کفرا...
خدایا کاری کن که ایمان نام و نان برایم نیاورد!.... فرصتم بخش که نانم را و حتی نامم را در طلب ایمانم افکنم!...
و جالا این آقایان ایمان دیگران را در طلب نان خود و نام خود قربانی می کنند و فکر می کنند، نه! ژست می گیرند که میارزه می کنند و مقاومت! اما باطنشان بسی پلید تر ازآن است که درد دین داشته باشند! (153910)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۱۵
جناب قالیباف باید پاسخ گو باشن این بیلبورد ها با هزینه و مجوز کی نصب شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (153999)
عبید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۳۷
چهره واقعی قالیباف برای خیلی ازهموطنان معلوم شد (154015)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۵۶
اینایی که این بنرهای مسخره را چاپ کردند و دارن ازش استفاده ابزاری میکنن.بداند دیگر نمیتوانند به شعور سیاسی ما جوانان جویای صلح و آشتی بین المللی توهین کنند.آقایان تندور بفهمید کارتان تمام است دنیا اعتدال میخواهد نباشی حذف میشی (154037)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۵۹
خيلي ها منافعشون در دشمني با امريكاست بول ملت ايران عليه ملت ايران (154042)
ابوذر
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۴۶
من به خاطر همین هاست که میگم به خاطر چند تا چیز کوچیک پشت روحانی رو خالی نکنیم وگرنه شکست می خوریم (154095)
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۱۴
این. . . .از راستگو و حزب کار و شورای هماهنگی اصلاحات بلند شده! . . .
این اول راهه!!!!!!!!!! (154125)
مازيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۱۶
اشتباه شد به نظر سنجي ها نگاه كنند (154130)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۳۴
آقایون که باز در سیاست دخالت کردند!؟ (154134)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۳:۰۸
سیاست مال شما
بدین امریکا و انگلیس و عربستان و اسرائیل براتون مدیریتش کنن
خودتون که فهم ندارین (154474)
مریلا
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۵۷
چرا مذاکره با آمریکا وتعلیق غنی سازی رابه همه پرسی نمیگذارند؟ (154153)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۳:۰۶
اخرشم بگین تقلب شده
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (154471)
حقیقت پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۴۰
امریکا از ما میخواهد که مملکتمان را به سران لژ فراماسونها که دنیا را با قدرت شیطان و اجنه کنترل میکنند بفروشیم .نه عزیزان دنیا بداند منتظران مهدی فروشنده نیستند! (154339)
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۳:۳۷
افراطی های عزیز؛انحرافیا لباس شخصی ها گروهای فشار، بسه خودتونم میدونید که پشتتون به قدرتی که بهش تکیه کردین گرمه اما این ملت دیگه با این چیزا گول نمیخورن ،دنیا هم که دیگه شما رو میشناسه پس خودتونو الکی خسته نکنین. (154498)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۳:۳۹
چه کنم که کاری نمیتونم بکنم جز حسرت یه روز خوش . (154504)
توفیق
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۷:۵۰
اینا کاره ای نیستن هرچه ملت تصمیم بگیره. (154598)