به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۳۸۸۲۲۱
این بی‌احترامی به وینی نه بلکه به ترکیه و سوریه بود

آنچلوتی: مصدومان رئال به بازی با لیورپول می‌رسند

آنچلوتی: مصدومان رئال به بازی با لیورپول می‌رسند
گروه ورزشی: رئال مادرید امشب موفق شد میزبان خود اوساسونا را با نتیجه دو بر صفر شکست داده و فاصله‌اش با بارسلونای صدرنشین را با یک بازی بیشتر، به 5 امتیاز کاهش دهد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی امشب از عملکرد شاگردانش در این میدان دشوار ابراز رضایت کرد.
او در نشست خبری پس از بازی با اوساسونا در خصوص برتری دو بر صفر تیمش گفت: "بازی سختی بود و آن چه من را کمی آشفته کرد این بود که ما در نیمه دوم همان کاری را انجام دادیم که می‌توانستیم خیلی زودتر و در نیمه اول، انجامش دهیم. بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنان در جاهایی که باید تلاش می‌کردند، این کار را انجام دادند و من از این موضوع راضی هستم."
رئال مادرید نیمه اول بازی با اوساسونا را با تساوی بدون گل به پایان رساند. این تیم در نیمه دوم هم تلاش‌های ناموفقی برای گلزنی داشت تا اینکه در ده دقیقه پایانی دو گل زد و به پیروزی رسید. کارلتو با تحسین صبر شاگردانش افزود: "نکته‌ای که بیش از همه مرا خوشحال و امیدوار کرد این بود که بازیکنان تمرکز خود را تا دقایق پایانی حفظ کرده و با فکر بازی کردند. آن‌ها تا آخرین لحظه صبور بودند و به پیروزی دست یافتند."

1803146
رئال مادرید بعد از این پیروزی باید مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. آنچلوتی که تیمش چند مصدوم بزرگ دارد با ابراز امیدواری نسبت به بهبودی آن‌ها گفت: "دنی کاروخال می‌تواند مقابل رئال بازی کند. تونی کروس هم به تمرینات برگشته و فکر می‌کنم کریم بنزما نیز مشکلی برای همراهی تیم نداشته باشد. شوامنی هم در آخرین لحظات به علت دل درد از ترکیب کنار گذاشته شد."
یکی از ستاره‌های این بازی آلوارو رودریگز بود که در لحظات پایانی به میدان آمد، اما در همین فرصت کم گل مردود وینیسیوس و همچنین گل مارکو آسنسیو را ساخت. آنچلوتی با تحسین این بازیکن 18 ساله گفت: "او بازیکن بسیار باکیفیتی است؛ آلوارو قد بلندی دارد، توپ را به خوبی کنترل می‌کند و ضربات سر خوبی هم دارد. مثل امشب او می‌تواند در بازی‌های دیگر هم به ما کمک کند. برای یک بازیکن جوان آسان نیست که در اولین بازی برای تیم اصلی به میدان برود، او اما خیلی خوب بازی کرد و دو پاس گل داد. به نظرم رودریگز می‌تواند در ادامه فصل هم به ما کمک کند. البته باید در این مورد با رائول (سرمربی کاستیا) صحبت کنم."
در لحظه‌ای که بازیکنان دو تیم به احترام قربانیان زلزله اخیر ترکیه و سوریه سکوت کرده بودند، گروهی از هواداران اوساسونا با الفاظی رکیک به وینی جونیور توهین کردند. این توهین‌ها در طول بازی نیز ادامه داشت. سرمربی رئال با نکوهش این رفتار گفت: "این کار بیشتر بی‌احترامی به ترکیه و سوریه بود تا وینیسیوس. او مثل همیشه تماشایی بازی کرد. او در نیمه اول کار به مراتب سخت‌تری داشت ولی در نیمه دوم با درخشش خود، مثل همیشه تفاوت‌ها را ایجاد کرد. او موقعیت‌های خوبی هم داشت که گلزنی کند ولی کم دقت بود. او با توجه به شرایط بدنی‌ شگفت‌انگیزی که دارد وقتی بازیکنان دیگر خسته هستند می‌تواند با انرژی تمام کار کند، چیزی که در بازی امروز هم شاهدش بودیم و حاضر است تا برای تیم هر کاری بکند."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها