به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۳۹۹۰۴۹

ارسلان، رکورد اسطوره‌های استقلال را می‌خواهد

ارسلان، رکورد اسطوره‌های استقلال را می‌خواهد
گروه ورزشی: ارسلان مطهری را می‌توان یکی از دربی‌باز‌ترین بازیکنان استقلال دانست؛ او که در بازی رفت نیز دروازه پرسپولیس را باز کرد، تاکنون 4 بار تجربه گلزنی در این مسابقه را داشته و حالا به دنبال آن است تا در مسابقه شماره صد دربی تعداد گل‌های زده‌اش را افزایش بدهد.
مطهری با گلزنی در بازی رفت استقلال و پرسپولیس به رکورد 4 گل زده فرهاد مجیدی در دربی رسید و جزو بهترین گلزنان استقلال در تاریخ دربی قرار گرفت. او حالا امیدوار است با گلزنی در بازی روز یکشنبه بتواند از رکورد فرهاد مجیدی عبور کند و به دو اسطوره باشگاه استقلال برسد.
در طول تاریخ مسابقات دربی، بهترین گلزنان استقلال علی جباری و غلامحسین مظلومی بودند که 5 بار در این مسابقه سنتی گلزنی کرده‌اند که البته بیش از 4 دهه از دوران بازی آنها می‌گذرد.
حالا مطهری امیدوار است با گلزنی در مسابقه شماره صد به رکورد دو اسطوره قدیمی باشگاه استقلال که برسد و حتی بتواند از آنها عبور هم بکند. اتفاقی که او را نزد طرفداران استقلال محبوب‌تر هم خواهد کرد.
ارسلان این روزها با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال حاضر است و مشخص است که سعی دارد با بهترین شرایط جسمانی به دربی برسد. اگرچه بحث‌هایی درباره احتمال نیمکت‌نشینی او در دربی 100 وجود داشت، اما بعید است ساپینتو به مهره تاثیرگذار و باانگیزه خودش در نوک حمله استراحت بدهد و او را در ترکیب اصلی قرار ندهد. اتفاقی که می‌تواند فرصت مناسبی را در اختیار او قرار بدهد که بار دیگر طعم شیرین گلزنی در دربی را بچشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها