به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۳۰ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۱۷۲۰۲

میلاد سرلک دنبال معافیت تحصیلی

میلاد سرلک دنبال معافیت تحصیلی
گروه ورزشی: میلاد سرلک یکی از ۵ بازیکن مهم پرسپولیس طی دو سه فصل گذشته بوده و از دست دادن او برای یحیی گل‌محمدی به‌عنوان مسئول فنی تیم تبعات سنگینی دارد. بعد از جدی شدن ماجرای مشمولیت او و اینکه از اول شهریور به بعد سرباز خواهد بود، این تبدیل به یکی از نگرانی‌های کادر فنی و هواداران شده و پرسپولیسی‌ها اخبار مربوط به این ماجرا را درست مثل داستان جذب دروازه‌بان و مهاجم دنبال می‌کنند.
 
ماجرای سعید عزت‌اللهی و پرسپولیس گره خورده و انگار برای پرسپولیس نشدنی است. در حالی که به نظر نمی‌رسید رقم رضایتنامه این بازیکن از باشگاه دانمارکی‌اش بالا باشد، اما اقدام استقلال و سپاهان برای جذب این بازیکن باعث شد تا باشگاه وایله رقم رضایتنامه را به شکلی عجیب تا ۱ میلیون دلار بالا ببرد. رقمی که پرداختش برای پرسپولیس ممکن نیست و به همین خاطر باشگاه اعلام کرد نهایتاً ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار دلار می‌تواند برای رضایتنامه او پرداخت کند چرا که حداقل باید ۱۵ میلیارد تومان یعنی سقف قرارداد پایه را برای این بازیکن ملی‌پوش در نظر بگیرد.

با این حساب فعلاً ماجرای سعید عزت‌اللهی تا حد زیادی به «نشدن» نزدیک است و بعید به نظر می‌رسد این انتقال صورت بگیرد. این اتفاق حالا حفظ میلاد سرلک در پرسپولیس را جدی‌تر می‌کند و باشگاه پرسپولیس و خود سرلک باید برای این اتفاق تلاش کنند.
 
ملوان به‌عنوان تنها تیم نظامی لیگ برتر خیلی دوست دارد شماره ۱۰ پرسپولیس را در اختیار بگیرد و به همین خاطر است که گفته شده تربیت بدنی نیروی دریایی وضعیت سربازی این بازیکن را رصد می‌کند، اما سرلک در حالی که جام جهانی را از دست داده اصلاً دوست ندارد در آستانه جام ملت‌ها در ملوان بازی کند و احتمال حضور در این تورنمنت را برای خود کاهش دهد.

کادر فنی پرسپولیس خودش را از این ماجرا کنار کشیده و اعلام کرده باشگاه که سرلک را جذب کرده باید این مورد را در نظر می‌گرفته. از طرفی باشگاه می‌گوید کاری نمی‌تواند انجام بدهد چرا که مشخص است سرلک از چه تاریخی مشمول می‌شود و باید دنبال معافیت از طریق ملی‌پوش شدن یا راه دیگری باشد. دیروز البته یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مشکل سرلک حل می‌شود، اما از جزئیات آن چیزی نگفت.

بحث ملی‌پوش شدن این بازیکن گره دارد. یکی از فرماندهان ستادکل نیروی مسلح در این خصوص به تسنیم اطلاع داده است که اگر تا قبل از شهریورماه «میلاد سرلک» به تیم ملی دعوت شود می‌تواند تا دو سال یعنی تا ۳۰ سالگی به سربازی نرود و هم در تیم ملی و هم در لیگ برتر بازی کند. اما اگر شهریورماه فرا برسد و میلاد سرلک به تیم ملی دعوت نشود باید سرلک خودش را معرفی کند؛ اما هر زمان که اسمش در تیم ملی قرار بگیرد می‌تواند از خدمت سربازی ترخیص شود و به تیم ملی برود و حتی در لیگ برتر هم بازی کند.

این مقام مسئول گفته است: حتی اگر اسم میلاد سرلک یک هفته در لیست تیم ملی باقی بماند می‌تواند مجوزی باشد که این بازیکن برای دو سال به خدمت سربازی نرود و همچنان فوتبال بازی کند.با این حال زمان اعلام لیست تیم ملی به تاریخ مشمول شدن سرلک نمی‌خورد و او دنبال راه دیگری است. دیروز سرلک در تمرین نوبت صبح پرسپولیس حضور نداشت و به نظر می‌رسید برای پیگیری مشکل سربازی‌اش در تمرین غیبت کرده است. دیروز از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسید او دنبال معافیت تحصیلی است و می‌خواهد دانشجو شود که ظاهراً کار سختی هم نیست. اگر او همین الان دانشجو نباشد در صورت داشتن دیپلم می‌تواند در دانشگاهی ثبت‌نام کرده و معافیت تحصیلی بگیرد تا مشکلش برای ادامه حضور در پرسپولیس حل شود.
مرجع : ایران ورزشی
برچسب ها: میلاد سرلک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها