به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۷ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۴۱۸۶۳۲

ترفند جدیدستاره پرسپولیس برای سربازی نرفتن

ترفند جدیدستاره پرسپولیس برای سربازی نرفتن
گروه ورزشی:میلاد سرلک در روزهای اخیر تلاش کرده است دانشجو شود و با ثبت نام در یک دانشگاه، خدمت سربازی خود را به تعویق بیندازد.یکی از بحث‌هایی که در کانون اخبار و حواشی قرار داشته و اظهار نظرهای زیادی در مورد آن به گوش می‌رسد، مربوط به موضوع سربازی بازیکنان فوتبال است و میلاد سرلک نیز در کانون این بحث قرار گرفته است.
 
طبق آخرین مصوبه ستاد نیروهای مسلح ورزشکاران سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال در صورت بازی در لیگ برتر تا سن ۲۸ سالگی و در صورت حضور در تیم ملی تا ۳۰ سالگی می‌ توانند از معافیت موقت خدمت سربازی بهره‌ مند شوند.قانون مذکور برای رفع مشکل خدمت سربازی ورزشکارانی وضع شده که در سطح اول ورزش کشور فعالیت داشته و دوری از ورزش بر روی شرایط آنها تاثیر زیادی میتواند داشته باشد. این دسته از ورزشکاران میتوانند تا سن ۲۸ سالگی بدون رفتن به دانشگاه و استفاده از سایر معافیت‌های سربازی به ورزش خود ادامه داده و دیرتر به خدمت سربازی اعزام شوند.

بازیکنان فوتبال شاغل در سطح اول فوتبال کشور(لیگ برتر) بعد از اتمام مدت معافیت باید مدارک خود را اعم از مدارک تحصیلی، معافیت ایثارگری و … تحویل پلیس +۱۰ داده و با انجام دوره آموزشی فصل جدید لیگ ورزشی را در یکی از تیم‌های نظامی‌لیگ برتر و یا دسته‌های پایین به مدت دو سال انجام دهند.

اعمال قانون جدید برای خدمت بازیکنان سرباز می‌ تواند تاثیر زیادی در نقل و انتقالات لیگ برتر از فصل آینده داشته باشد و این مسئله در حقیقت به سود باشگاه‌های نظامی‌کم بضاعت خواهد بود. از طرفی تلاش بازیکن برای رسیدن به پیراهن تیم ملی نیز بیشتر می‌شود که اتفاق خوبی خواهد بود.

مجوز بازی میلاد سرلک در لیگ برتر روز اول شهریورماه سالجاری به پایان می‌رسد. برهمین اساس اگر تا قبل از شهریورماه میلاد سرلک به تیم ملی دعوت شود می‌تواند تا دو سال یعنی تا ۳۰ سالگی به سربازی نرود و هم در تیم ملی و هم در لیگ برتر بازی کند. اما اگر شهریور ماه فرا برسد و میلاد سرلک به تیم ملی دعوت نشود باید سرلک خودش را معرفی کند؛ اما هر زمان که اسمش در تیم ملی قرار بگیرد می‌تواند از خدمت سربازی ترخیص شود و به تیم ملی برود و حتی در لیگ برتر هم بازی کند.

همچنین حتی اگر اسم میلاد سرلک یک هفته در لیست تیم ملی باقی بماند می‌تواند مجوزی باشد که این بازیکن برای دو سال به خدمت سربازی نرود و همچنان فوتبال بازی کند. حالا میلاد سرلک دنبال دانشجو شدن هم رفته است. اگر این بازیکن به دانشگاه برود می‌تواند خدمت سربازی اش را به تعویق بیندازد.

شاید دلیل این اقدام ستاره شماره ۱۰ پرسپولیس، حملات هواداران استقلال در فضای مجازی به امیرقلعه نویی برای عدم دعوت میلاد سرلک بوده باشد. عجیب آن که در این میان وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس نیز به صورت تلویحی از سرمربی تیم ملی خواسته است سرلک را دعوت نکند تا او به خدمت سربازی برود!
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: میلاد سرلک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها