به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۴۵۰۵۶۶

رایان گاسلینگ عمر حرفه‌ای خودش را مرور کرد

رایان گاسلینگ عمر حرفه‌ای خودش را مرور کرد
گروه فرهنگی:ستاره فیلم «باربی» روز شنبه در جشنواره فیلم سانتا باربارا تجلیل شد و به یاد آورد که اولین بار عاشق فیلم‌هایی شد که به او آموختند چگونه رویاپردازی کند یا چگونه رویاهای بزرگتری داشته باشد.به گزارش صبا، جشنواره فیلم سانتا باربارا در روز شنبه از رایان گاسلینگ تقدیر کرد و گاسلینگ از این فرصت برای مرور عمر حرفه‌ای خودش استفاده کرد.

او پس از دریافت جایزه کرک داگلاس گفت: من تا این لحظه فقط به این فکر کرده‌ام که سینما چقدر به من کمک کرده است و هرگز به اینکه من چه کارهایی برای سینما کرده‌ام، فکر نکرده‌ام.او به یاد می‌آورد که در مدرسه به لحاظ شیوه صحبت کردن مشکل داشت البته خودش در آن زمان تصور نمی‌کرد که صحبت کردنش مشکلی دارد اما معلم‌هایش اینگونه فکر نمی‌کردند. روزی یکی از معلم‌هایش به او گفت که در ازای مطالعه هر کتاب، می‌تواند یک فیلم از کتابخانه اجاره کند.

گاسلینگ ادامه داد: فیلم‌ها افق دید من را گسترش می‌دادند و به من یاد می‌دادند که چگونه رویاپردازی کنم یا چگونه رویاهای بزرگتری داشته باشم. من خیلی خوش‌شانس بودم که توانستم نقش یک سارق بانک، معلم مدرسه ابتدایی، گانگستر، بدلکار دوست‌داشتنی و عروسک ۷۰ ساله را بازی کنم.
برچسب ها: رایان گاسلینگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها