به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۶۴۶۹۲

اعتراف هری کین:داور پنالتی آرسنال را نگرفت

اعتراف هری کین:داور پنالتی آرسنال را نگرفت
گروه ورزشی:هری کین، ستاره بایرن مونیخ، تایید کرد که صحنه خطا روی بوکایو ساکا می‌توانست یک ضربه پنالتی به سود آرسنال باشد.به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی آرسنال به مصاف این تیم رفت و به تساوی 2-2 رضایت داد تا در انتظار بازی برگشت باشد. 

این بازی پر از جنجال و صحنه‎‌های پر هیاهویی بود که اعتراض بازیکنان و کادر فنی دو طرف را به همراه داشت که منتظر بودند داور به سود تیم‌شان عمل کرده و ضربه پنالتی را اعلام کند و یکی از این صحنه‌ها مربوط به خطایی بود که مانوئل نویر روی ساکا انجام داد. 

بسیاری از بازیکنان آرسنال و حتی ستاره‌های سابق فوتبال انگلیس مانند ریو فردیناند معتقد بودند که این صحنه بدون شک خطا بود و باید یک ضربه پنالتی به سود شاگردان میکل آرتتا اعلام می‌شد و حتی کین هم پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران این موضوع را تایید کرد. 

این ستاره انگلیسی در گفتگو با آمازون پرایم و در پاسخ به سوالی درباره این صحنه جنجالی اظهار داشت: «اگر این اتفاق برای ما رخ داده بود، من هم حتما خواهان اعلام ضربه پنالتی بودم. اما شاید بتوان گفت که این صحنه 50-50 بود.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها