به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۶۴۶۹۴

نگرانی بزرگ فودن: امیدوارم به بازی برگشت برسم

نگرانی بزرگ فودن: امیدوارم به بازی برگشت برسم
گروه ورزشی:فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، امیدوار است که مصدومیتش تا بازی برگشت برابر رئال مادرید رفع شود.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی رئال مادرید در ورزشگاه خانگی این تیم به میدان رفت و در یک دیدار جذاب و پر گل با تساوی 3-3 متوقف شد. 

فودن در این بازی مثل همیشه ستاره درخشان ترکیب تیمش بود و موفق شد یک گل تماشایی و تحسین‌برانگیز را هم به ثمر برساند اما نتوانست تا پایان این بازی درترکیب تیمش بماند و به دلیل مصدومیت و احساس دردی که داشت در فاصله سه دقیقه تا پایان وقت قانونی این دیدار جایش را به خولین آلوارز داد. 

به نظر می‎‌رسید که این ستاره انگلیسی از این که مجبور به ترک زمین شده ناراحت است اما خودش هم پس از پایان بازی تایید کرد که مصدوم شده است و مدعی شد که تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا برای بازی برگشت آماده حضور در میدان باشد. این بازیکن پس از سوت پایان بازی در گفتگو با TNT Sports اظهار داشت: «من امیدوارم که همه چیز خوب باشد. دچار گرفتگی شدید عضلات پا شدم اما حالا کمی زمان برای ریکاوری خواهم داشت و امیدوارم که بتوانم به موقع به بازی برسم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها