به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۶۴۶۹۳

عصبانیت شدید رئال: سیتی جان سالم به در برد

عصبانیت شدید رئال: سیتی جان سالم به در برد
گروه ورزشی:رئال مادرید به هیچ وجه از نتیجه به دست آمده در بازی برابر منچسترسیتی راضی نیست.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی حساس و پرگل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود و در نهایت به تساوی 3-3 برابر این تیم رضایت داد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در این بازی دو بار از حریف عقب افتادند، اما توانستند باز هم به بازی برگردند و حالا تکلیف همه چیز در بازی برگشت که قرار است چهارشنبه شب هفته آینده در ورزشگاه اتحاد برگزار شود مشخص خواهد شد و هواداران دو تیم منتظر این دیدار هستند. 

رئال در جریان این بازی موفق شد یک بار با نتیجه 1-2 از حریف پیش بیفتد و با اینکه فرصت بسیاری هم برای گلزنی داشت، اما از آنها استفاده نکرد تا شرایط در بازی برگشت در زمین حریف برای این تیم کمی دشوار شود و این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت مدیران، بازیکنان و کادر فنی این تیم شده است. 

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که رئال به هیچ وجه از نتیجه به دست آمده راضی نیست. آنها معتقد هستند که این بازی برای تماشاگران بسیار جذاب بود اما نتیجه برای این تیم خوب نبوده و سیتی توانسته از مهلکه برنابئو جان سالم به در ببرد که اصلا اتفاق خوشایندی برای آنها نیست.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها