به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۵۷۶۸۴
کارگران با جدیت پیگیر پرونده شکایت دستمزدند؛

جامعه کارگری از شکایت دستمزد کوتاه نیامد

گروه اقتصادی: عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور گفت: جامعه کارگری با جدیت پیگیر پرونده شکایت دستمزد است و در صورتی که از نتیجه پیگیری‌ها قانع نشود روال‌های قانونی دیگری برای پیگیری وجود دارد.
جامعه کارگری از شکایت دستمزد کوتاه نیامد
علی خدایی گفت: موضوع شکایت دستمزد کارگران را کماکان دنبال می‌کنیم و انتظار داریم که نمایندگان مجلس نیز به عنوان نمایندگان مردم به این موضوع ورود کنند. وی با تاکید بر رایزنی دوباره با مجلس برای پیگیری شکایت دستمزد کارگران، در پاسخ به این پرسش که آیا اسناد شکایت مزد به مجلس رسیده است یا خیر؟ گفت: سخنگوی کمیسیون اصل 90 اعلام کرد که اسناد مربوطه به کمیسیون نرسیده است در حالی که این اسناد و مدارک را حضوری تحویل داده و رسید گرفته‌ایم و حتی آن را در خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها منتشر کرده‌ایم.

خدایی ادامه داد: موضوع پرونده شکایت کارگران هنوز در دستور کار مجلس قرار نگرفته است ولی زمان برای ما مهم است و درصددیم تا پیگیری‌های خود را از سر بگیریم. عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور خاطرنشان کرد: جامعه کارگری از خواسته قانونی و به حق خود کوتاه نیامده است و چنانچه از روند بررسی‌ها و نتیجه پیگیری‌ها به نتیجه نرسد روال‌های قانونی دیگری برای این موضوع وجود دارد که انعکاس شکایت دستمزد به سازمان جهانی کار به شکل مکتوب در این قالب است.
مرجع : ایسنا