به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۴۶۵۳۲

دلار در تله بازارساز

دلار در تله بازارساز
گروه اقتصادی: قیمت دلار امروز هم نوسان در کف کانال 50 هزار تومانی را تجربه می‌کند و به هیچکدام از روندهای افزایشی و کاهشی، تن نمی‌دهد. در بازار پشت خطی نیز افزایشی‌ها در تلاشند قیمت دلار را دست‌کم یک پله بالاتر بنشانند و تا کنون قیمت را به 50 هزار و 120 تومان رسانده‌اند. این در حالی است که آخرین معامله نقدی دلار تا لحظه تنظیم این گزارش، 50 هزار و 50 تومان بوده است.

به گزارش تجار ت نیوز، امروز قیمت دلار در بازارهای همسایه هم نوسانات محدودی را تجربه می‌کند. قیمت دلار هرات در روز جاری به 49 هزار و 840 تومان رسیده و فعلا افزایشی است. در بازار سلیمانیه نیز قیمت دلار روی رقم 50 هزار و 240 تومان است و نوسانات اندکی را تجربه می‌کند.

امروز همچنین شروع معاملات درهم در بازار دوبی با رقم 13 هزار و 770 تومان کلید خورده است. این ارز که در تعیین قیمت دلار تهران نقش بسزایی دارد در مرکز مبادله طلا و ارز 11 هزار و 693 تومان برای اسکناس و 10 هزار و 633 تومان برای حواله قیمت خورده است.گفتنی است در مرکز مبادله طلا و ارز، قیمت اسکناس و حواله دلار و درهم امروز کاهشی است در حالی که قیمت اسکناس و حواله یورو با رشد اندکی مواجه بوده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها