به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۸
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۲۳۵۴۵
ایرانی‌ها و بیشترین درخواست برای بلیت جام جهانی

گروه مرگ احتمالی جام جهاني‌2014 برزيل

گروه ورزشی: رئيس فيفا اعلام كرد رقابت هاي جام جهاني سر وقت مقرر برگزار خواهد شد.
گروه مرگ احتمالی جام جهاني‌2014  برزيل
سپ بلاتر که جهت حضور در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2014 که جمعه شب انجام خواهد شد، هم اکنون به برزیل سفر کرده،در مراسمی که در شهر کاستادوساپیه، محل برگزاری مراسم گروه‌بندی انجام شد، ‌در مورد مسائل مختلف مربوط به بازی‌ها صحبت کرد. وی با وجود کشته شدن 2 نفر در حادثه ورزشگاه سائوپائولو در مورد نگرانی‌های که در مورد این استادیوم که میزبانی دیدار افتتاحیه را برعهده دارد، گفت: با وجود اتفاق ناگواری که افتاد، ‌ورزشگاه به موقع آماده خواهد شد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. در این مقوله فیفا اصل را براعتماد گذاشته است.

وی افزود: البته با توجه به این اتفاق برزیل قول داده در زمان فشرده‌تری آن را آماده کند. بلاتر ادامه داد: فیفا وضعیت موجود در برزیل را به چشم بحران نمی بیند. به همین دلیل فیفا دنبال جانشین نیست. زیرا ما می‌دانیم و مطمئن هستیم در هر حال بازی افتتاحیه در سائوپائولو انجام می‌شود.

*سخنان دیگر بلاتر
وی در مورد مشکلات مشابهی که در ورزشگاه‌ شهرهای کویبا و کوریتبا وجود دارد، نیز گفت: در این زمینه هم برزیل می‌کوشد تا قبل از جام جهانی، شرایط بهره‌برداری را مهیا کند. او ادامه داد: از اتفاقی که در ورزشگاه سائوپائولو روی داد و باعث شد دو نفر جان خود را از دست دهند، بسیار ناراحت شدم. به نظرم این خسارت به وجود آمده به مرور جبران می‌شود و من هم به عنوان مسئول فیفا نسبت به این قضیه نگرانی ندارم. وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به برزیل به عنوان سرزمین فوتبال جهان اشاره و بیان کرد کشوری که صاحب 5 دوره قهرمانی جام جهانی بوده، به طور طبیعی قابلیت برگزاری بی دردسر جام جهانی را خواهد داشت.

*تاکید بلاتر

حتی بر این موضوع از طرف بلاتر نیز تاکید شد در حین مراسم قرعه‌کشی جمعه شب در هر گروه حداکثر دو تیم اروپایی قرار خواهند گرفت. بر همین اساس با توجه به این نکته که اکنون در سید 4 ، 9 تیم اروپایی حضور دارند 8 تیم از این سید در گروه‌های یک تا 8 قرعه‌کشی خواهند شد و تیم باقیمانده به صورت قرعه در بین گروه‌های قرعه‌کشی خواهد شد که تعداد تیم‌ اروپایی آن فقط «یک » باشد.

*گروه مرگ احتمالی

باتوجه به تغییرات صورت گرفته در نحوه سیدبندی جدید، مقام‌های فیفا در کنار برخی از کارشناسان معتقدند گروه مرگ احتمالی در صورتی خواهد بود که تیم‌های مثل برزیل، ایتالیا،‌ژاپن و هلند در کنار هم باشند. همچنین ممکن است گروه سخت و دشواری با حضور تیم‌های آلمان، ایتالیا، ساحل عاج و آمریکا تشکیل شود. البته حتی این احتمال هست یکی از تیم‌های سید یک در گروه ساده‌ای با حضور تیم‌های الجزایر، هندوراس و بوسنی‌هرزگوین قرار گیرد.

ایرانی‌ها و بیشترین درخواست برای بلیت جام جهانی
روزنامه «تلگراف» انگلیس از اشتیاق ایرانی‌ها برای خرید بلیت‌های جام جهانی 2014 برزیل خبر داد. جام جهانی 2014 برزیل تابستان آینده برگزار خواهد شد و 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه تیمی قرار خواهیم گرفت. روزنامه‌ "تلگراف" چاپ انگلیس مدعی شد هواداران ایران در کنار هواداران آمریکایی و انگلیسی بیشترین تقاضا را برای دریافت بلیت بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل ارائه دادند. مرحله دوم خرید بلیت‌های جام جهانی برزیل از هشتم دسامبر آغاز خواهد شد و تا 30 ژانویه به طول خواهد کشید.

مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۵:۲۶
انشاا... ایران و برزیل یا اسپانیا یا ارژانتین (182278)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۵:۳۶
امیدوارم ایرانیهای فوتبال دوست! صرفاً برای تماشای فوتبال برن برزیل نه مسافرت به شهرها و سواحل......!!! (182286)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۸:۴۸
بهتره برزیل بیفته تو گروه ساده ای مثل بوسنی ، هندوراس الجزایر و گرنه تو همون مرحله اول حذف میشه (182402)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۲۰:۵۲
خوشم میاد برزیل بخوره به گربه سیاهاش مثل هلند و فرانسه تا پوستش کنده بشه با اون نیمار مسخره که دروازه خالی رو نمی تونه گل کنه (182490)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۹:۲۱
بلژیک-اکوادر-بوسنی-ایران (182423)
Amin
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۹:۵۳
بخاطر هر چي دلشون ميخواد ميرن ، مگه تو پول سفرشون رو ميدي كاسه داغتر از آش شدي ؟! (182447)