به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۲۲:۴۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۳۹۰۱۰۹

قیمت قالپاق پراید طرح ساینا اصلی 131 مدل فضایی و راهنمای خرید

گروه کسب و کار: با بررسی قیمت قالپاق پراید طرح ساینا اصلی 131 مدل فضایی بهترین محصول را برای خودروتان خریداری کنید. در این مقاله بیشتر به چگونگی خرید قالپاق پراید می‌پردازیم.
قالپاق پراید طرح ساینا
قالپاق پراید طرح ساینا
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09155398703
قالپاق یکی از لوازم خودرو پراید است که برای محافظت از لاستیک‌ها و پیچ‌هایی که آنها را به بدنه خودرو وصل کرده است به کار می‌رود. یکی از پرکاربردترین قالپاق‌هایی که برای خودرو پراید خریداری می‌شود، قالپاق پراید مدل فضایی است. این قالپاق با نام قالپاق پراید طرح ساینا نیز عرضه می‌شود. در ادامه قصد بر این است که به بررسی قیمت قالپاق پراید طرح ساینا ، چیستی قالپاق، اهمیت آن و ... بپردازیم.
 
قالپاق چیست و مخترع آن چه کسی است؟
قالپاق کلمه‌ای جالب است که ریشه آن به زبان ترکی ارتباط دارد. این کلمه به معنی صفحه‌ی گردی است که به عنوان در قابلمه مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش از بررسی قیمت قالپاق پراید طرح ساینا، بهتر است در مورد چیستی و معنی قالپاق نیز اطلاعاتی داشته باشید.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09155398703
قالپاق امروزه به معنی در قابلمه نیست. قالپاق صفحه‌ای دایره شکل است که روی لاستیک خودرو ها تعبیه می‌شود. قالپاق وظیفه مهمی در حفاظت از لاستیک‌ها دارد. طراحی قالپاق به شکل امروزی توسط بوش و دایملر صورت گرفته است. قالپاق انواع مختلفی داشته و در طرح های مختلفی قابل خریداری است. بهترین قالپاق آن است که در عین سبکی و نازکی، از مقاومت قابل توجهی برخوردار باشد.
برای حفاظت از لاستیک‌های خودروتان، پس از بررسی قیمت قالپاق پراید طرح ساینا در فروشگاه‌های مختلف، بی‌درنگ اقدام به خرید این محصول کنید.

رینگ بهتر است یا قالپاق؟
گاهاً ممکن است رینگ را با قالپاق اشتباه بگیرند. رینگ و قالپاق هر دو برای محافظت از لاستیک‌ها طراحی شده اند. اما هر یک از آنها وظایف جداگانه‌ای دارند. با بررسی مزایا و معایب رینگ و قالپاق می‌توان به تفاوت‌های کاربردی آنها نیز دست پیدا کرد.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09155398703
رینگ‌ها ظاهر گران‌قیمت‌تری به خودرو می‌بخشند. از آنجایی که از جنس فلز هستند، براقیت خاصی در جلوه خودرو ایجاد می‌کنند. با توجه به ظاهر زیبایی که به خودرو می‌بخشند، بعید نیست که قیمت بالاتری نسبت به قالپاق داشته باشند. خرید رینگ صرفه اقتصادی ندارد. همچنین وزن خودرو را بی‌جهت افزایش می‌دهد. حال اگر قصد دارید جلوه خودرو بسیار مجلل به نظر برسد می‌توانید از رینگ استفاده کند.
قالپاق از لحاظ اقتصادی بسیار با صرفه است. همچنین به دلیل جنسی که دارد بسیار سبک است و وزن خودرو را افزایش نمی‌دهد. قیمت قالپاق پراید طرح ساینا نیز با توجه به مقاومت و کیفیتی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.


قالپاق پراید مدل 82

قالپاق پراید، اهمیت ظاهری یا فنی؟
در مبحث خرید قالپاق پراید باید به موارد متعددی توجه شود. یکی از این موارد بررسی قیمت قالپاق پراید طرح ساینا و یا سایر طرح‌هایی است که توجه‌تان جلب کرده است. اما در این بین سوال دیگر نیز وجود دارد. اهمیت خرید قالپاق پراید چیست؟ آیا قالپاق پراید تنها جنبه زیبایی شناختی دارد؟
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09155398703
قالپاق خودرو تنها جنبه زیبایی شناختی ندارد. به عبارتی این مورد تنها یکی از مواردی است که می‌توان به عنوان کاربرد این محصول نام برد. قالپاق پراید وظیفه دیگری نیز دارد که اغلب نادیده گرفته می‌شود. لاستیک‌ها تنها اجزا خودرو هستند که مستقیما با زمین تماس دارند. حال اگر قالپاق محافظ رینگ‌ها و محل اتصال لاستیک به رینگ نباشد، گرد و خاک آسیب‌های بسیاری به آن قسمت وارد می‌کند. از این آسیب‌ها می‌توان به کاهش طول عمر لاستیک و رینگ اشاره کرد. قالپاق به خوبی می‌تواند از بروز چنین امری جلوگیری کند. یک بار برای همیشه بدون توجه به قیمت قالپاق پراید طرح ساینا، بهترین محصول را برای خودروتان تهیه کنید.

قالپاق پراید طرح ساینا چه نام‌هایی دارد
قالپاق پراید طرح ساینا اسامی مختلفی دارد. برای استفاده بهینه و مفید از این محتوا بهتر است اسامی مختلف قالپاق پراید طرح ساینا را یاد بگیرید:
•    قالپاق پراید مدل ۸۲
•    قالپاق پراید مدل فضایی
•    قالپاق پراید مدل فابریک
•    قالپاق پراید مدل ۳ گوش
•    قالپاق پراید مدل سه خط
•    قالپاق پراید مدل ۷۵

بهترین قالپاق برای خودرو پراید چیست؟
بهترین قالپاق برای خودرو پراید آن است که بتواند به خوبی از لاستیک‌ها محافظت کند. با توجه به دیدگاه کاربران، قالپاق پراید مدل ۸۲ جزو بهترین محصولاتی که می‌توان برای خودرو تهیه کرد. قالپاق پراید مدل ۸۲ مزایای بسیاری دارد. یکی از این مزایا کیفیت بالای این محصول است. جنس قالپاق پراید مدل فضایی به نحوی است که به خوبی در برابر ضربه، رطوبت و ... مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. مورد بعدی قیمت قالپاق پراید طرح ساینا است. این محصول قیمت بسیار مناسبی داشته و قابل خریداری است. توصیه می‌شود قالپاق پراید مدل فضایی را تنها از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. مزایایی که برای قالپاق پراید مدل فضایی نام برده شد تنها مختص محصولات اورجینال است.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09155398703

اسپرت‌کردن خودرو با قالپاق پراید مدل فضایی
خودروهای اسپرت بیشتر مورد توجه قشر جوان است. روش‌های مختلفی برای اسپرت‌کردن خودرو پراید وجود دارد. برخی از دودی‌کردن شیشه شروع می‌کنند. غافل از اینکه با خرید قالپاق پراید مدل فضایی نیز می‌توان اقدام به اسپرت‌کردن خودرو کرد. خرید قالپاق پراید مدل فضایی نه تنها خودرو را اسپرت می‌کند، بلکه هزینه زیادی نیز بر دوش شما نمی‌گذارد. با پرداخت هزینه‌ای اندک می‌توان خودرو را از این رو به آن رو کرده و به راحتی جلوه‌ای اسپرت به آن بخشید. از آنجایی که قیمت قالپاق پراید طرح ساینا بسیار مناسب است، اغلب خرید و نصب قالپاق پراید طرح ساینا را بهترین روش برای اسپرت‌کردن خودرو می‌دانند. بررسی قیمت قالپاق پراید طرح ساینا به راحتی و به صورت آنلاین امکان‌پذیر است.

قالپاق پراید طرح ساینا و خاصیت ضربه‌گیری
قالپاق پراید طرح ساینا بسیار کاربردی بوده و مزایای بسیار متعددی دارد. مهم‌ترین ویژگی قالپاق پراید مدل فابریک، ضربه‌گیربودن آن است. این محصول کیفیت بالایی دارد و به راحتی می‌تواند در برابر انواع ضربه‌های بیرونی مقاومت کند. قالپاق پراید طرح ساینا در تصادفات رانندگی که شدت بالایی ندارند، نمی‌شکند. خاصیت ضربه‌گیری برای یک قالپاق فاکتور مهمی به شمار می‌آید. قالپاق پراید مدل فابریک با توجه به جنسی که دارد نه تنها خاصیت ضربه‌گیری دارد، بلکه در برابر خط و خش نیز مقاوم است. خط و خش نه تنها جلوه‌ی قالپاق را خراب می‌کند، بلکه در حالت کلی زیبایی خودرو را نیز کاهش داده و ظاهر بی‌کیفیتی به آن می‌بخشد. اگر علاقه خاصی به شرکت در مسابقات رانندگی دارید، قالپاق پراید مدل فابریک را در لیست خریدتان قرار دهید.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09155398703

در قالپاق پراید طرح ساینا از سیم‌های فولادی استفاده شده است
در قسمت پشتی قالپاق پراید مدل ۳ گوش سیم‌هایی تعبیه شده است قالپاق را به رینگ‌ها متصل می‌کند. این سیم‌ها اصلی‌ترین بخش قالپاق است که باعث چفت‌شدن آن به رینگ می‌شود. این سیم تا حدودی خاصیت کشسانی دارد. از آنجایی که لاستیک‌ها دائما با آب و رطوبت برخورد دارند، جنس این سیم‌ها باید ضد زنگ باشد. بهترین سیمی که می‌تواند که در برابر رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان دهد سیم‌های فولادی است. در طراحی قالپاق پراید مدل ۳ گوش نیز از سیم‌های فولادی استفاده شده است. استفاده از سیم‌های فولادی طول عمر مفید قالپاق پراید مدل ۳ گوش را افزایش می‌دهد. سیم‌های فولادی نه تنها خاصیت ضد زنگ دارند، بلکه  به راحتی نیز دچار پارگی نمی‌شوند.


قالپاق پراید مدل فابریک

جنس قالپاق پراید مدل ۸۲ چیست؟
قالپاق پراید مدل ۸۲ از نوعی پلیمر سخت و نرم به نام ABS طراحی و تولید می‌شود. نام علمی پلاستیک ABS، آکریلونیتریل بوتادین استایرن (Acrylonitrile butadiene styrene) است. این پلیمر خواص جالب زیادی دارد. از این رو امروزه در تهیه قالپاق پراید مدل ۸۲ و سایر قالپاق‌ها از این پلاستیک استفاده می‌شود. این پلیمر استفاده‌های دیگری نیز در بخش‌های مختلف خودروسازی دارد. دلیل استفاده از ABS برای تولید قالپاق پراید مدل ۸۲ سبک‌بودن آن است. قالپاق پراید مدل ۸۲ پلیمری مشکلات رینگ‌های فلزی سنگین وزن را ندارد. در برخی از موارد ممکن است قالپاق پراید مدل ۸۲ غیر اورجینال از جنس پلاستیک لاک باشد. پلاستیک لاک نیز به آن دسته از پلاستیک‌هایی گفته می‌شود که در طی فرآیند بازیافت به دست می‌آیند. قالپاق پراید مدل ۸۲ با جنس لاک مقاومت کمتری در برابر ضربه دارد.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09155398703

آیا قالپاق پراید مدل فضایی سایزبندی دارد؟
از آنجایی که یافتن قطعات یدکی برای خودرو غیر ممکن نباشد، تمامی قطعات آن را در ابعاد استاندارد تولید می‌کنند. به عبارتی کارخانه تولید پراید لاستیک و رینگ‌ها را به نحوی تولید می‌کند که قالپاق پراید مدل فضایی سایز 13 برای تمامی مدل‌ها قابل استفاده باشد. در غیر این صورت زمانی که قطعه اصلی بشکند و یا خراب شود، نمی‌توان قطعه یدکی دیگری خریداری کرد. تمامی محصولاتی اورجینالی که تحت نام قالپاق پراید مدل فضایی عرضه می‌شوند، سایز 13 هستند. اگر از سایز رینگ خودروتان اطلاعی ندارید، رینگ را با دقت بیشتری بررسی کنید. روی بدنه رینگ سایز قالپاقی که مناسب خودرو شماست درج شده است. برای استفاده از قالپاق پراید مدل فضایی سایز 13، پهنای رینگ باید 40 اینچ باشد.

قالپاق پراید مدل فابریک رنگبندی ندارد
همانطور که در عنوان بند به آن اشاره شد، قالپاق پراید مدل فابریک رنگبندی ندارد. قالپاق پراید مدل فابریک تنها در رنگ‌های نقره‌ای و طوسی قابل خریداری است. برای تشخیص قالپاق پراید مدل فابریک اورجینال در ابتدا باید به رنگ آن دقت کنید. قالپاق پراید مدل فابریک براق است. یعنی زمانی که به آن خیره می‌شوید براق بودن آن را حس می‌کنید. به عبارتی دانه‌های ریز براقی را مشاهده می‌کنید که روی طرح نقره‌ای قالپاق می‌درخشند. چنانچه رنگ قالپاق پراید مدل فابریک با رنگ خودروتان سازگاری ندارد، می‌توانید با خرید یک عدد اسپری رنگ آن را تغییر دهید. اسپری رنگ مخصوص قالپاق در رنگ‌های مختلفی قابل تهیه است.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09155398703

قالپاق پراید طرح ساینا و تطابق آن با خودروها در رنگ‌های مختلف
قالپاق پراید مدل ۷۵ به دلیل رنگ و طرح خاصی که دارد با تمامی مدل‌های خودرو پراید تطابق دارد. رنگ نقره‌ای جزو رنگ‌های نود به شمار می‌آید. رنگ نود یا خنثی نیز به راحتی می‌تواند با انواع دیگر رنگ‌ها هماهنگ باشد. خاصیت رنگ‌های نود جلوه بخشیدن به رنگ‌ اصلی است. به عبارتی اگر خودروتان سرمه‌ای است، با خرید قالپاق پراید مدل ۷۵ نقره‌ای رنگ، رنگ اصلی خودرو جلوه‌ی بهتری خواهد داشت. قالپاق‌هایی با رنگ نقره‌ای تکراری نمی‌شوند و همیشه قابل استفاده هستند. رنگ نقره‌ای از بابت جذب نور خورشید نیز مشکلی ندارد.

در خرید قالپاق پراید مدل فضایی به کیفیت کالا توجه کنید
همانطور که در بندهای فوق به آن اشاره شد، قالپاق نقش مهمی در حفاظت از سیستم پیش رونده خودرو دارد. در حین خرید قالپاق پراید مدل ۳ گوش به کیفیت محصول توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیرا تنها قالپاق پراید مدل ۳ گوش اورجینال است که می‌تواند از لاستیک‌ها محافظت کند. کیفیت قالپاق پراید مدل ۳ گوش در جنس آن خلاصه می‌شود. اگر جنس قالپاق پراید مدل ۳ گوش، ABS باشد، کیفیت بالایی خواهد داشت. در غیر این صورت نمی‌توان کیفیت و به طبع آن مقاومت قالپاق پراید مدل ۳ گوش را تضمین کرد.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09155398703

نکاتی که در خرید قالپاق پراید مدل سه خط اهمیت دارد
چند نکته مهم در مورد خرید قالپاق پراید وجود دارد. توجه به این نکات برای داشتن خریدی مطمئن مهم است. اولین نکته بررسی و توجه به قیمت قالپاق پراید طرح ساینا است. مراکزی که قالپاق پراید را با قیمت بسیار پایین ارائه می‌دهند، مطمئنا سعی در فروش کالای غیراصل دارند. توجه به قیمت قالپاق پراید طرح ساینا می‌تواند مبنای برداشت شما در مورد اصل‌بودن و یا نبودن کالا باشد. در مرحله دوم به فروشگاهی قصد خریداری قالپاق از آن را دارید، توجه کنید. این اصل در مورد فروشگاه‌های اینترنتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. خرید از فروشگاه‌های غیرمعتبر اینترنتی منجر به کلاهبرداری خواهد شد. همچنین به عکس کالای درج‌شده در فروشگاه‌های اینترنتی توجه کنید. عکس‌ها باید اصل و از خود محصول باشد.

تطابق قالپاق و مدل پراید را جدی بگیرید
قالپاق جزو لوازمی است که با ظاهر خودرو ارتباط زیادی دارد. از این رو باید به تطابق مدل پراید و قالپاق پراید مدل ۷۵ توجه کنید. اگر خودروتان در دسته‌های خودروهای اسپرت قرار می‌گیرد، بهتر است به جای قالپاق پراید مدل ۷۵، از رینگ استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که رینگ به اندازه‌ی قالپاق پراید مدل ۷۵ نمی‌تواند از پیچ‌ها و لاستیک‌ها محافظت کند. چنانچه حس می‌کنید رنگ قالپاق پراید مدل ۷۵ با مدل خودروتان تطابق ندارند، می‌توانید به کمک اسپری رنگ قالپاق را تغییر دهید. در چنین حالتی هم می‌توانید از قالپاق پراید مدل ۷۵ به جای رینگ استفاده کنید و هم می‌توانید ایمنی لاستیک‌ها را تضمین کنید.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09155398703

به چه دلیلی قالپاق پراید را تعویض می‌کنید؟
علت تعویض قالپاق پراید نیز در خرید محصول مناسب اهمیت دارد. شما در ابتدا باید دلیل خرید و یا تعویض قالپاق پراید مدل ۷۵ را بدانید. همانطور که می‌دانید قالپاق وظیفه محافظت از لاستیک‌ها را بر عهده دارد. پس بهتر نیست در مبحث خرید قالپاق پراید مدل ۷۵ وسواس بیشتری به خرج داده و بهترین محصول را انتخاب کنید؟ بهترین محصول نیز آن است که بتواند به خوبی رینگ و قسمتی که لاستیک را به بدنه خودرو متصل کرده است محافظت کند. زیبایی ظاهری خودرو دلیل کافی برای تعویض قالپاق نمی‌تواند باشد. با خرید قالپاق پراید مدل فضایی اورجینال علاوه بر زیبایی، به سلامت سیستم پیش رونده نیز توجه خواهد شد.

آیا قالپاق پراید مدل سه خط برای خودروهایی با رنگ‌های فانتزی کاربرد دارد؟
قالپاق پراید مدل سه خط برای تمامی مدل‌های پراید کاربرد دارد. البته قبول چنین مسئله‌ای به سلیقه راننده و دید وی به قالپاق پراید مدل سه خط نیز بستگی دارد. اشخاصی که صاحب پرایدهایی با رنگ‌های فانتزی هستند توجه خاصی به ظاهر خودرو دارند. از این رو ممکن است قالپاق پراید مدل سه خط با رنگ نقره‌ای بر هم زننده توازن ظاهری خودروشان باشد. خبر خوب اینکه قالپاق پراید مدل سه خط به دلیل جنس خاصی که دارد به راحتی قابل رنگ‌آمیزی است. به کمک اسپری رنگ می‌توانید رنگ قالپاق پراید مدل سه خط را به آسانی با خودروتان ست کنید.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09155398703

اگر قالپاق پراید مدل ۷۵ به لاستیک ها وصل نمی‌شود...
چنانچه پس از خرید قالپاق پراید مدل ۷۵ به لاستیک‌ها متصل نمی‌شود، باید اشکال کار را پیدا کنید. عدم اتصال قالپاق پراید مدل ۷۵ به لاستیک‌ها می‌تواند به دلیل معیوب‌بودن سیم قالپاق‌ها باشد. اگر سیم قالپاق شل باشد، به خوبی درون رینگ قرار نمی‌گیرد. پس در ابتدا شل‌بودن و یا نبودن سیم قالپاق پراید مدل ۷۵ را چک کنید. برای رفع شل‌بودن سیم تنها به یک عدد انبردست نیاز دارید. اگر مشکل از سیم قالپاق نبود، به سراغ رینگ‌ها بروید. شاید در قسمت داخلی رینگ زائده‌ای از گل و خاک وجود داشته باشد که از اتصال قالپاق پراید مدل ۷۵ به لاستیک جلوگیری می‌کند.

آیا قالپاق پراید طرح ساینا برای خودروهای دیگر قابل استفاده است؟
قالپاق پراید طرح ساینا در سایز 13 عرضه می‌شود. به عبارتی قالپاق پراید طرح ساینا برای خودروهایی که در آنها از رینگ با عرض 40 اینچ استفاده شده است، کاربرد دارد. برای مثال اگر صاحب خودرو پیکان بوده و از رینگ‌های عرض 40 اینچ استفاده می‌کنید، قالپاق پراید طرح ساینا برای شما قابل استفاده است.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09155398703

خرید قالپاق پراید طرح ساینا، اینترنتی یا حضوری؟
چگونگی خرید قالپاق پراید مدل فضایی بستگی به خودتان دارد. اما خرید اینترنتی قالپاق پراید مدل فضایی مزایایی دارد که شامل خرید حضوری نمی‌شود. در خرید اینترنتی قالپاق پراید مدل فضایی قیمت محصول به مراتب کمتر از قیمتی است که در خرید حضوری اعلام می‌شود. چرا که در خرید اینترنتی هزینه‌هایی مانند اجاره مغازه، مالیات و ... اعمال نمی‌شود.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09155398703

قیمت قالپاق پراید طرح ساینا فابریک
به دلیل اینکه رانندگان توانایی خرید قالپاق نو را داشته باشند، قیمت قالپاق پراید طرح ساینا بسیار مناسب بوده و با مبلغ بسیار ناچیزی عرضه می‌شود. برای بررسی به روز قیمت قالپاق پراید طرح ساینا ما را دنبال کنید. ما همچنین در اعلام قیمت نهایی قیمت قالپاق پراید طرح ساینا بسیار عادلانه عمل کرده‌ایم.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها