به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۳۱۸۹۷۸

ترکیب تیم‌های ملی ایران و امارات در دیدار امشب

گروه ورزشی: دراگان اسکوچیچ ترکیب تیمش برای تقابل با امارات را مشخص کرد.
ترکیب تیم‌های ملی ایران و امارات در دیدار امشب
سرمربی تیم ملی ایران در روزی که بیرانوند و خلیل‌زاده را به دلیل کرونا و محرومیت مازاد بر سایر غایبان در اختیار ندارد، از ترکیبی جدید استفاده کرده و احتمالا از امیدنورافکن در کنار حسین کنعانی برای خط دفاعی استفاده خواهد کرد.  مثل بازی قبلی امیر عابدزاده گلر تیم ملی ایران خواهد بود. عابدزاده که امروز سومین بازی رسمی خود در تیم ملی را انجام خواهد داد، برای اولین بار شجاع را در مقابل خود ندارد و امیدوار است با هت تریک در بسته نگه داشتن دروازه اش، زمین را ترک کرد. صادق محرمی مثل سایر بازی‌های تیم ملی در سمت راست خط دفاعی فیکس خواهد بود اما این بار در روزی که نورافکن به مرکز خط دفاعی منتقل شده، میلاد محمدی در جناح چپ دفاعی بازی خواهد کرد تا بازیکن ایرانی شاغل در آاک آتن دوباره به ترکیب اصلی ایران برسد.
نکته جالب این‌که تیم ملی برای بازی با امارات هم مثل دیدار با عراق، خط هافبک و حمله سه نفره دارد و باوجود بازگشت نوراللهی، سعید عزت اللهی به تنهایی در پست هافبک تدافعی قرار می‌گیرد. او در تمام بازی‌های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی فیکس بوده است. عزت اللهی که پنجمین بازی ایران در جدول بیشترین دقایق بازی است، امروز جلوتر از کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی به عنوان مهره ثابت انتخاب شده و باید دید که تا پایان بازی در زمین خواهد ماند یا خیر؟
 در کنار عزت اللهی، وحید امیری و علی قلی‌زاده بازی می‌کنند که در دیدار مقابل عراق هم نمایش شایسته داشتند و این بار در حالی‌که سامان قدوس و علیرضا جهانبخش را روی دست خود خواهند داشت، برابر امارات بازی می‌کنند. تک مهاجم تیم ایران در این بازی مهدی طارمی خواهد بود که امیدوار است بیست‌و‌هشتمین گل ملی را بزند.  باوجود صعود به جام جهانی اما به‌خاطر رقابتی که در صدر جدول گروه وجود دارد و هم‌چنین تلاش برای بهبود رنکینگ فیفا، از ترکیب اصلی خود بهره برده و تنها شجاع را از فهرست خارج کرده است.  روی نیمکت کریم انصاری‌فرد، مهدی قایدی، شهاب زاهدی و کاوه رضایی عناصر هجومی تیم ملی هستند که می‌توانند بنا به شرایط بازی به کار گرفته شوند.
 
ترکیب ایران
امیر عابدزاده، حسین کنعانی، امید نورافکن، صادق محرمی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، وحید امیری، علی قلی‌زاده، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی.

ترکیب اصلی امارات
علی خصیف، بندر الاحبابی، محمد العطاس، ولید عباس، محمود خمیس، ماجد حسن، عبدالله رمضان، علی صالح، طحنون الزعابی، کایو کانیدا و خلید الحمادی
 
برچسب ها: تیم ملی ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها